بریتانیایی ها از انتخاب لیز تراس به عنوان نخست وزیر ناراضی هستند

© AFP 2023 / Susannah Ireland بریتانیایی ها از انتخاب لیز تراس به عنوان نخست وزیر ناراضی هستند
 بریتانیایی ها از انتخاب لیز تراس به عنوان نخست وزیر ناراضی هستند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.09.2022
عضو شوید
نظرسنجی دربریتانیا نشان می دهد که نیمی از ساکنان این کشور از اینکه لیز تراس نخست وزیر جدید بریتانیا خواهد شد ناراضی می باشند.
به گزارش اسپوتنیک، یک نظرسنجی که توسط YouGov صورت گرفته است نشان می دهد، نیمی از بریتانیایی ها از این واقعیت که لیز تراس نخست وزیر جدید بریتانیا خواهد شد ناراضی بودند، در حالی که تنها 4 درصد از انتخاب او راضی هستند.
در این نظرسنجی که از تراس به عنوان نخست وزیر جدید پرسیدند چقدر خوشحال یا ناامید هستند، 4 درصد از بریتانیایی ها گفتند که "بسیار خوشحال"، 18 درصد گفتند که "نسبتا خوشحال هستند" و 17 درصد گفتند که "نسبتاً ناامید هستند". یافت. در همان زمان، 33 درصد دیگر اظهار داشتند که "بسیار ناامید" هستند و 28 درصد دیگر نمی توانند به این سوال پاسخ دهند.
پاسخ دهندگان همچنین به این سوال در مورد میزان اعتماد دولت تراس به تصمیمات سیاسی و برنامه های آن برای مقابله با بحران هزینه های زندگی پاسخ دادند. معلوم شد که 67 درصد به هیچ وجه یا عملاً به دولت او اعتماد ندارند، فقط 19 درصد اعتماد نسبی دارند.
پیش از این در جریان پخش زنده مراسم بزرگ توسط محافظه کاران اعلام شده بود که تراس رهبر جدید حزب و رئیس دولت بریتانیا شده است. او 57.4 درصد آرا را به دست آورد و بدین ترتیب رقیب وی برای پست نخست وزیری، صدراعظم سابق بریتانیا، ریشی سوناک شکست خورد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала