آلمان : ما خود را نابود می‌کنیم و روسیه به ما می‌خندد

CC BY 2.0 / Steffen Voß / BundestagЗдание Бундестага в центре Берлина, Германия
Здание Бундестага в центре Берлина, Германия - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.09.2022
عضو شوید
یک نماینده پارلمان آلمان از حزب چپ این‎‌کشور معتقد است که آلمان با اعمال تحریم های ضد روسیه نه تنها هیچ کمکی به درگیری در اوکراین نمی‎‌کند بلکه از همه نخست به خود آسیب می‎زند.
به گزارش اسپوتنیک، سارا واگن‌کنشت معاون پارلمان آلمان در اظهاراتی بیان دا داشت که تحریم های ضد روسیه به درگیری در اوکراین پایان نمی دهد، بلکه آلمان با تصمیمات خود در بخش انرژی، صنعت و طبقه متوسط ​​خود را نابود می کند، روسیه اکنون به لطف افزایش قیمت ها بیش از گذشته درآمد دارد و رهبر روسیه با صدای بلند به برلین می خندد.
معاون بوندستاگ در مصاحبه با نشریه‌ی آلمانی تی آنلاین گفت: "شرکت روسی گازپروم روسیه در حال حاضر سودهای بی سابقه ای به دست می آورد. واضح است که تحریم ها منجر به پایان جنگ در اوکراین نخواهد شد."
واگنکنشت می گوید گازپروم از سود بی سابقه خود برای ساخت خطوط لوله گاز بیشتر به چین استفاده می کند.
نماینده چپ آلمان معتقد است: "صادرات نفت به آسیا چندین برابر شده است. روسیه برای فروش مواد خام خود به غرب نیازی ندارد. اما بدون منابع انرژی ارزان، صنعت آلمان ورشکست خواهد شد."
او می‌گوید با انجام این کار، ایالات متحده که صنعت نفت و گاز آن اکنون 200 میلیون دالر در ازای هر تانکر گاز مایع سود می‌برد در حال صنعتی شدن مجدد است، زیرا شرکت‌های بیشتری مشاغل خود را از اروپا به خارج منتقل می‌کنند، زیرا گاز و برق در آنجا بسیار ارزان‌تر است.
به نظر او، آلمان در حال نابودی صنعت و طبقه متوسط ​​خود است، "این دیوانگی است."
معاون پارلمان آلمان در ادامه افزود: "ما خودمان را خراب می کنیم و روسیه به لطف افزایش قیمت ها بیش از گذشته درآمد دارد. پوتین با صدای بلند به ما می خندد."
گفتنی است در 24 فبروری، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، در یک سخنرانی تلویزیونی، آغاز عملیات نظامی ویژه برای دفاع از جمهوری های دونباس را که در اوایل همان هفته رسماً به رسمیت شناخته شده بود، اعلام کرد.
از آن زمان کشورهای غربی فشار تحریم‌ها بر روسیه را افزایش داده‌اند و تعدادی از بانک‌ های روسیه را تحریم کرده و تعدادی از مقامات ارشد روسیه را در لیست سیاه قرار داده‌اند و دارایی‌ های آنها را در خارج از کشور مسدود کرده‌اند.
مسکو به صراحت اعلام کرده است که هیچ طرح اشغالگری ندارد و هدف این عملیات حفاظت از غیرنظامیان دونباس در برابر نسل کشی و غیر نظامی کردن و نازی زدایی در اوکراین است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала