شویگو در مورد تلفات قوای مسلح اوکراین در منطقه نیکولایف

© Sputnik / Mikhail KlimentievМинистр обороны РФ Сергей Шойгу
Министр обороны РФ Сергей Шойгу - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.09.2022
عضو شوید
وزیر دفاع روسیه: نیروهای مسلح اوکراین حین تلاش برای حمله در منطقه نیکولایف و سایر جهات متحمل خسارات قابل توجهی شده است.
به گزارش اسپوتنیک، سرگئی شویگو وزیر دفاع روسیه روز جمعه دوم سپتامبر گفت که قوای دشمن متحمل خسارات سنگینی شده است. نیروهای اوکراینی، تلاش حمله در منطقه نیکولایف و سایر جهات را ادامه می دهند.
شویگو در یک کنفرانس تلیفونی گفت: "تلاشی برای حمله به نیروهای مسلح اوکراین در نیکولایف-کریووی روگ و سایر جهات ادامه دارد و دشمن متحمل خسارات قابل توجهی گردیده است".
Министр обороны РФ Сергей Шойгу  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.08.2022
شایگو: تصمیم درباره عملیات ویژه به دلیل تهدیدهای ناپذیرفتنی برای امنیت روسیه گرفته شد
وی افزود که نیروهای روسی به پیشروی خود در جهت خرسون- نیکولایف ادامه می دهند. در منطقه الکساندروفکا، قوای روسیه به مرز اداری منطقه نیکولایف رسیده و شهرک بلاگوداتنویه آزاد شده است.
جنرال ایگور کوناشنکوف نماینده رسمی وزارت دفاع روسیه، در جلسه توجیهی گفت که 56 سرباز اوکراینی که زنده مانده بودند، هنگام تلاش برای عقب نشینی در جهت خارکف، توسط شبه نظامیان تشکیلات ملی گرای کراکن هدف قرار گرفتند.
وی همچنین از خسارت آتش سوزی لوای 14 مکانیزه در حوالی روستای تیشکی روسی گفت. در نتیجه ، تلاش برای حمله در جهت خارکف خنثی شد ، تلفات دشمن از 50 نفر فراتر رفت.
Министр обороны США Ллойд Остин во время пресс-конференции в Пентагоне - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.04.2022
شایگو به زنگ های وزیر دفاع امریکا پاسخ نمی دهد
در 31 اگوست، کوناشنکوف از دست دادن بیش از 1.2 هزار پرسنل شبه نظامی در نتیجه تلاش برای حمله متقابل در نیکولایف-کریووی روگ و سایر جهت ها خبر داد. به گفته وی، در مجموع، هنگام تلاش برای انجام حمله متقابل در چند جهت به طور همزمان، نیروهای مسلح اوکراین 1.7 هزار نفر را در دو روز از دست دادند.
روسیه به عملیات خاص برای حفاظت از دونباس ادامه می دهد که آغاز آن را ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در 24 فبروری اعلام کرد. اهداف اساسی قوای روسیه غیر نظامی کردن و غیرناسیونالستی نمودن رژیم کیف است. مسکو تاکید کرد که این حملات فقط به زیربناهای نظامی انجام شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала