Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هدف بزرگ وینی؛ این فصل 30 گل می‌زنم!

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر vinicius and benzema - بنزما و وینیسیوس
vinicius and benzema - بنزما و وینیسیوس - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.08.2022
عضو شوید
ستارۀ جوان و برازیلی رئال مادرید امیدوار است تا به روند رو به رشد خود ادامه دهد.
به گزارش اسپوتنیک، وینیسیوس در بازی رئال مادرید و اسپانیول دومین گل فصلش را زد که این دومین گل متوالی او بود چرا که مقبل سلتا هم گلزنی کرده بود. وینی می خواهد به روند خوبش در فصل گذشته از نظر گلزنی ادامه بدهد.
وینیسیوس در فصل گذشته با 22 گل شامل گل قهرمانی در فینال اروپا خوش درخشید. در حقیقت وینیسیوس در سه فصل اولش در رئال مادری دروی هم 14 گل زده بود اما به نظر می رسد که به خوبی مشکلات گلزنی خود را به دست فراموشی سپرده است و حالا یک گلزن تمام عیار است.
ستاره برازیلی می دانست که با توجه به تکنیک و قدرت بدنی خود اگر مشکل گلزنی خود را حل کند، به یک ستاره جهانی تبدیل می شود و همین اتفاق هم رخ داده است. وینی فصل گذشته را با 22 گل، 16 پاس گل و گرفتن پنج پنالتی به اتمام رساند تا روی 43 گل تاثیر مستقیم داشته باشد.
وینیسیوس حالا برای فصل جاری مطمئن است که می تواند به رکورد 30 گل دست پیدا کند که آمار بسیار خوبی برای او خواهد بود.
وینی جایگاهش را در ترکیب اصلی رئال تثبیت کرده و می تواند یکی از ستارگان جام جهانی باشد. بازیکن برزیلی در فصل گذشته در 52 تا از 56 بازی رئال حضور داشت و از آن بازیکنانی است که کم مصدوم می شود.
وینی در فصل 21-20 در 49 تا از 52 بازی حضور داشت و در فصل 20-2019 نیز در 38 تا از 51 بازی به میدان رفت. رئال به زودی تمدید قراردادش تا 2027 را اعلام خواهد کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала