Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خروج قطعی سه ستاره بارسا قبل بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات

© REUTERS / VALENTYN OGIRENKOفوز برشلونة على مضيفه دينامو كييف الأوكراني
فوز برشلونة على مضيفه دينامو كييف الأوكراني  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.08.2022
عضو شوید
جرارد رومرو می‌گوید که بارسلونا قبل از بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات، سه خروجی حتمی خواهد داشت و پیر امریک اوبامیانگ، میرالم پیانیچ و مارتین برایت‌ویت از این تیم جدا خواهند شد.
به گزارش اسپوتنیک، با آن که دو روز دیگر به بسته شدن پنجره‌ نقل‌وانتقالات مانده است، بارسا کارهای زیادی برای انجام دادن دارد و باید با زمان مسابقه دهد تا به اهدافش دست یابد.
بارسا به دو مدافع کناری در سمت چپ و راست نیاز دارد و هنوز موفق به جذب گزینه‌های مورد نظر خودش نشده است. بلوگرانا قبل از جذب دو مدافع کناری، باید چند خروجی داشته باشد تا سقف دستمزدها پائین بیاید و قراردادهای جدید به ثبت برسد.
بارسا به جذب مارکو آلونسو از چلسی و توماس مونیر از دورتموند علاقه دارد اما قبل از جذب این بازیکنان باید در مورد چند بازیکن مازاد تصمیم‌گیری کند.
با این حال رومانو می‌گوید که خروج سه بازیکن از بارسلونا، قبل از بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات قطعی است و این باشگاه پیر امریک اوبامیانگ، میرالم پیانیچ و مارتین برایت‌ویت خواهد فروخت.
اوبا از چلسی پیشنهاد داد و پیانیچ نیز مورد توجه باشگاه النصر عربستان قرار گرفته، اما برایت‌ویت پیشنهادی ندارد و به نظر می‌رسد که بارسا با وی فسخ قرارداد خواهد کرد.
گفته می‌شود که دپای پس از برهم خوردن مذاکراتش با یوونتوس، در بارسلونا خواهد ماند و به عنوان نیمکت‌‍نشین لواندوفسکی ادامه خواهد داد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала