ثبت نام بایدن برای انتخابات ریاست جمهوری 2024 امریکا

© Sputnik / Sergei Guneyev /  مراجعه به بانک تصاویر جوزیف بایدن معاون رریاست جمهوری امریکا
جوزیف بایدن معاون رریاست جمهوری امریکا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.08.2022
عضو شوید
رئیس جمهور کنونی امریکا ورق های رسمی ثبت نام خود به عنوان نامزد انتخابات ریاست جمهوری سال 2024 امریکا را نزد کمیسیون فدرال انتخابات این کشور ثبت کرده است.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس، رسانه های غربی به یک سند منتشر شده از سوی وبسایت کمیسیون فدرال انتخابات امریکا استناد کردند که نشان می دهد جو بایدن رئیس جمهور امریکا ثبت نام دوباره به عنوان نامزد برای انتخابات ریاست جمهوری 2024 امریکا را نزد این کمیسیون انجام داده است.
بایدن رئیس جمهور امریکا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.06.2022
کاخ سفید قصد بایدن برای شرکت در انتخابات 2024 فاش کرد
روزنامه ایندیپندنت نوشته است، در صفحه مربوط به برگه ثبت اطلاعات کاندیداتوری مجدد جو بایدن برای انتخابات ریاست جمهوری 2024 امریکا که امروز سه شنبه ثبت و منتشر شده، عبارت "بایدن به عنوان نامزد رئیس جمهوری" در بخش اطلاعات "کمیته اصلی ستاد انتخاباتی برای جوزف آر بایدن جونیور و کامالا هریس" ذکر شده است.
به نوشته ایندیپندنت، خبر ثبت اوراق رسمی کاندیداتوری مجدد برای ریاست جمهوری از سوی جو بایدن در حالی منتشر می شود که او قرار است روز پنجشنبه سخنرانی مهمی در ایالت فیلادلفیا ایراد کند و خود را برای این سخنرانی آماده می کند.
بر اساس اعلام کاخ سفید، بایدن در اطراف بنای "پارک تاریخی ملی استقلال" در فیلادلفیا با موضوع "ادامه نبرد برای روح ملت" سخنرانی خواهد کرد.
آنطور که ایندیپندنت نوشته، موضوع این سخنرانی بایدن یادآور عنوانی است که او برای ستاد انتخاباتی سال 2020 خود به کار برده و آن مبارزه انتخاباتی و نبردش با دونالد ترامپ در آن انتخابات را به عنوان "نبرد برای روح امریکا" معرفی کرد.
یادآوری می کنیم، که بر اساس قوانین انتخاباتی امریکا نامزدهای انتخاباتی احزاب این کشور ابتدا باید در رقابت درون حزبی مربوط به هر یک از احزاب شرکت و با چهره های دیگری که در داخل آن حزب به عنوان نامزدهای انتخابات درون حزبی مطرح شده اند رقابت کنند اما به طور معمول یک رئیس جمهور مشغول به کار به احتمال تقریبا مسلم نامزد اصلی حزبش برای رسیدن به دور بعدی ریاست جمهوری خود است.
در ماه های پسین کاخ سفید و خود بایدن چندین بار بر قطعیت قصد او برای نامزدی دوباره او برای انتخابات ریاست جمهوری برای سال 2024 از سوی حزب دموکرات تاکید کرده بودند اما مسائل مختلفی نظیر افول محبوبیت او در نظرسنجی ها، گاف های متعدد و حرکات عجیبی که او در موقعیتهای مختلف نشان داده و نگرانی از بابت سن بالایش موجب شده که در حزب دموکرات بر سر نامزدی مجدد او از جانب این حزب برای ریاست جمهوری اختلاف نظر وجود داشته باشد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала