Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ژاوی: لواندوفسکی نعمتی برای بارسلوناست

© AP Photo / Manu Fernandezژاوی هرناندز تشافي هرنانديز
ژاوی هرناندز   تشافي هرنانديز - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.08.2022
عضو شوید
سرمربی آبی اناری‌ها بعد از پیروزی قاطعی که تیمش در هفته سوم لالیگا به دست آورد به ستایش از روبرت لواندوفسکی پرداخت.
به گزراش اسپوتنیک، بارسلونا با برتری 4 بر صفر مقابل رئال وایادولید نشان داد روزهای بسیار خوبی را سپری می‌کند و هدافی مهم را در این فصل مدنظر قرار داده است.
ژاوی درباره برتری تیمش مقابل وایادولید اظهار کرد:
"نمایشی عالی در زمین داشتیم و لایق پیروزی در مصاف با حریف بودیم. طرفداران و اعضای تیم به چنین پیروزی خوبی نیاز داشتند. در فوتبال باید از موقعیت‌ها به عالی‌ترین شکل استفاده کرد و البته که یک تیم توانایی آن را دارد در پنج دقیقه ورق را به سود خود تغییر دهد."
سرمربی بارسلونا در ادامه گفت:
"در بازی با وایادولید تمرکز خوبی در دقایق آخر نداشتیم و بازیکنان فکر می‌کردند بازی تمام شده که نباید چنین تصوری داشت. نباید فرصتی را از دست داد و متأسفانه چند توپ خوب را روی دروازه حریف از دست دادیم. نیاز به صبر بیشتری داریم اما از عملکرد کلی تیم رضایت دارم."
ژاوی در بخش دیگری از صحبت هایش به ستایش ازعملکر مهاجم پولندی تیمش پرداخت و گفت:
"رابرت لواندوفسکی ذاتاً رهیر است و الگویی برای دیگر بازیکنان محسوب می‌شود. او خیلی خوب با این وفق پیدا کرده و مهره‌ای سرنوشت ساز برای بارسلونا شمرده می‌شود. حضور چنین بازیکنی درون زمین نعمتی برای بارسا بوده چون با سختکوشی و فروتنی برای برتری تیم تلاش می‌کند."
در این دیدار که لواندوفسکی درخشان ظاهر شد، ستاره لهستانی در دقایق 24 و 65 برای تیمش گل زد و دیگر گل‌های بارسا را هم پدری در دقیقه 43 و روبرتو در دقیقه 2+90 به ثمر رساندند.
با این برد بارسلونا 7 امتیازی شد و در رده دوم جای گرفت. رئال‌وایادولید که مالکش رونالدوی برزیلی است هم با یک امتیاز تیم نوزدهم جدول است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала