Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

استاد خط میانی توخل در رادار مالکان پولدار پی‌اس‌جی+ عکس

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر انگلو کانته
انگلو کانته - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.08.2022
عضو شوید
پاریسن‌جرمن وضعیت قرارداد انگولو کانته با چلسی در سال آخر قراردادش را زیر نظر دارد.
به گزارش اسپوتنیک؛ در حالی‌که تنها یکسال به پایان قرارداد انگلوکانته باقی مانده اما پاریسن‌جرمن شرایط این بازیکن فرانسوی را مورد بررسی قرارداده است.
کانته کمتر از یک سال از قرارداد فعلی‌اش در استمفوردبریج باقی مانده و نگرانی‌هایی در مورد سابقه‌ی مصدومیت او در فصول اخیر وجود دارد.
همانطور که The Times گزارش داده، پاریسی‌ها طرفدار جدی این بازیکن 31 ساله است و می‌خواهد او را جذب نماید.
کانته بازی‌های چلسی مقابل لیدز و لستر را به دلیل مصدومیت از ناحیه ران از دست داد و این نگرانی وجود دارد که او دوباره تا ابتدای اکتوبر در دسترس نباشد.
توماس توخل سرمربی چلسی می‌خواهد کانته را حفظ کند اما اعتراف کرد که سن، دستمزد و سابقه مصدومیت او در صورت ارائه شرایط جدید در نظر گرفته خواهد شد.

توخل در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی خود در آستانه بازی با لستر گفت: "نه، شما نمی‌توانید [سوابق مصدومیت کانته را نادیده بگیرید]. شما باید هر چیزی را که روی میز است در نظر بگیرید - پتانسیل، نفوذ و کیفیت او. اما [همچنین] روی میز البته سن، دستمزد و میزان مصدومیت او نیز وجود دارد. از آنجا شما یک تصویر کامل می‌سازید و سعی می‌کنید راه حلی پیدا کنید."

اگر تا جنوری وی با قرارداد جدیدی موافقت نکند، به بازیکن آزاد بدل خواهد شد تا با باشگاه‌های دیگر از جمله پاریسن‌جرمن صحبت کند.

توخل اخیراً در مورد تأثیر منفی غیبت کانته در تیم صحبت کرده و گفت: "او باعث می‌شود بازیکنان اطرافش بهتر شوند. او چیزی بسیار منحصر به فرد می‌دهد و فراموش نکنید او همچنین اعتماد به نفسی را القا می‌کند که شما نمی‌توانید آن را اندازه گیری کنید. به همین دلیل او یک بازیکن کلیدی است، اما برای بازیکنان کلیدی، حضور در زمین و تاثیرگذاری بسیار مهم است. شما می‌توانید مسابقاتی را که او غایب است بشمارید، اما در مورد دو، سه یا چهار مسابقه اول که باید ریتم خود را دوباره پیدا کنید - پس از بازگشت از مصدومیت] چطور؟ هیچ کس این مسابقات را شمارش نمی‌کند، بنابراین شاید در زندگی واقعی حتی بیشتر از مسابقاتی باشد که او از دست داده است."

فصل گذشته کانته مشکلات متعددی برای مصدومیت داشت و در فصول اخیر غیبت‌های متعددی داشت که باعث شد نتواند در بازی‌هایش ریتم ایجاد کند.
زمانی‌که کانته در بهترین حالت‌اش هنوز قادر به تولید نمایشگرهای چشمگیر است، اما باید دید آینده او کجاست.
کانته از زمان پیوستن به چلسی از لستر در سال 2016، 262 بازی برای این باشگاه انجام داده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала