کلوپ ویدیو

گرامیداشت از داریا دوگین در صربستان + ویدیو

© Sputnik / Investigative Committee of Russia /  مراجعه به بانک تصاویر Сотрудники СК РФ на месте подрыва автомобиля Toyota Land Cruiser, в котором находилась журналист и политолог Дарья Платонова (Дугина)
Сотрудники СК РФ на месте подрыва автомобиля Toyota Land Cruiser, в котором находилась журналист и политолог Дарья Платонова (Дугина) - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.08.2022
عضو شوید
ار تیم "باشگاه فوتبال ستاره سرخ بلگراد" از داریا دوگین یاد داریا دوگین را گرامی داشتند.
به گزارش اسپوتنیک، طرفدار تیم "باشگاه فوتبال ستاره سرخ بلگراد" در جریان بازی به از داریا دوگین گرامی داشتند.
آنها در جریان این برنامه پوستر بزرگی را رونمایی کردند و شروع به آهنگ ملی "کاتیوشا" کردند.
گفتنی‌ست که داریا دوگینا روزنامه نگار و متخصص حوزه علوم سیاسی و دختر الکساندر دوگین فیلسوف برجسته روسیه اخیرا در بزرگراه موژایسک در منطقه اودینتسوو در حومه مسکو در حال رانندگی بود که موتر وی منفجر شد و جان خود را از دست داد.
سرویس امنیت فدرال روسیه اعلام کرد:" مشخص شده که این اقدام جنایتکارانه توسط نیروهای ویژه اوکراینی تدارک و انجام شده است. ناتالیا وُوک شهروند اوکراینی متولد سال 1979 انجام شده است، وی 23 جون سال جاری میلادی با دختری وارد روسیه شده بود. آنها براتی سازماندهی قتل داریا دوگین و کسب اطلاعات از محل و شرایط زندگی وی، یک اپارتمان در ساختمان محل زندگی داریا اجاره کرده بودند."
در این خبر آمده است که پس از انفجار هدایت شده مور تویوتا پرادو که داریا دوگین راننده آن بود، ناتالیا وُوک و دخترش 21 اگوست از منطقه پسکوف به استونیا رفتند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала