Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دو مشتری جدی "آسنسیو" در روزهای باقی‌مانده از نقل‌وانتقالات

© AP Photo / Jose BretonMarco Asensio (Real Madrid) entre la defensa del Alcoyano en Copa del Rey
Marco Asensio (Real Madrid) entre la defensa del Alcoyano en Copa del Rey - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.08.2022
عضو شوید
منچستریونایتد و آرسنال، دو مشتری جدی آسنسیو اند و می‌خواهند ستاره رئال مادرید را طی روزهای آینده به خدمت بگیرند.
به گزارش اسپوتنیک، از آغاز پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی، مشخص بود که مارکو آسنسیو به دلیل دقایق کم بازی به دنبال جدایی از رئال مادرید است و می‌خواهد برای رسیدن به جام جهانی، به تیم دیگری منتقل شود و توجه لوئیز انریکه را جلب کند.
روز گذشته کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید، در نشست خبری قبل از مصاف با اسپانیول این موضوع را به صورت رسمی تایید و اعلام کرد که مارکو به دنبال جدایی است و در صورت دریافت پیشنهاد مناسب سانتیاگو برنابئو را ترک خواهد کرد.
در فاصله 5 روز مانده به بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات، دو تیم انگلیسی منچستریونایتد و آرسنال برای به خدمت گرفتن وینگر اسپانیایی به صورت جدی اقدام کرده‌اند و می‌خواهند تا آسنسیو را برای تقویت خط حمله شان به خدمت بگیرند.
طبق گزارش TodoFichajes، آسنسیو تصمیم گرفته است به خورخه مندس آزادی عمل بدهد تا برای او یک باشگاه پیدا کند و با توجه به این که رابطه مدیر برنامه‌های مارکو با یونایتد بخاطر رونالدو متشنج شده، این احتمال وجود دارد که ستاره اسپانیایی راهی آرسنال شود.
آسنسیو یک سال دیگر با رئال مادرید قرارداد دارد و با این وضع پرز به ستاره اسپانیایی اجازه جدایی خواهد داد زیرا نمی‌خواهد وی را به صورت رایگان از دست دهد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала