Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

برادر پوگبا: حقایقی را در مورد پُل و امباپه فاش خواهم کرد!

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر امباپه و پوگبا Russia World Cup Trophy
امباپه و پوگبا  Russia World Cup Trophy - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.08.2022
عضو شوید
ماتیاس پوگبا برادر و هم‌بازی‌اش در تیم ملی فرانسه را تهدید به افشاگری کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، ماتیاس برادر پل پوگبا هافبک یوونتوس در ویدیویی که در تیک تاک و سایر شبکه های اجتماعی منتشر کرده، اعلام کرده است که در روزهای آینده در مورد برخی از رازهای بازیکن فرانسوی، وکیل پل پوگبا رافائل پیمینتا و کیلیان امباپه افشاگری خواهد کرد.
ماتیاس در حال حاضر در تیم بلفورت در لیگ دسته چهارم فرانسه توپ می زند و مدتی بود که شبکه های اجتماعی را ترک کرده بود.
ماتیاس به چهار زبان مختلف (فرانسوی، اسپانیایی، انگلیسی و ایتالیایی) اعلام کرده است که قصد دارد دنیای فوتبال را با حقایقی در مورد بازیکنان آشنا کند. وی اظهار داشت:
" دنیای فوتبال باید برخی چیزها را بداند و مشخص شود که آیا پل پوگبا لایق تحسین، احترام و جایگاه در تیم ملی فرانسه هست یا نه، آیا او فردی شایسته احترام و الگو برای جوان ها و محله های مردمی و برندهای بزرگ هست یا نه."
ماتیاس پوگبا اعلام کرده است که علاوه بر رازهای برادرش قصد دارد که رازهای رافائل پیمینتا وکیل سرشناس را بگوید که پل او را همچنان مادر دومش می داند و بدین ترتیب حرفه ای بودن این ایجنت (که جانشین مینو رایولا شده) را زیر سوال برده است.
ماتیاس همچنین گفت که افشاگری هایش در مورد امباپه دنیای فوتبال را تکان خواهد داد و نظر نسل جوان در مورد این بازیکن را تغییر خواهد داد.
ساعاتی پس از انتشار این ویدیو، پل پوگبا در بیانیه ای نوشت:

"اظهارات اخیر ماتیاس پوگبا در شبکه های اجتماعی متاسفانه باعث شگفت زدگی ما نشدند. باید به این کارش، تهدید و تلاش برای اخاذی در باندی تشکیل شده علیه پل پوگبا را اضافه کرد.

مقامات قضایی در ایتالیا و فرانسه یک ماه است که از این ماجرا مطلع هستند و در مورد تحقیقات در حال انجام، چیز بیشتری برای گفتن نداریم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала