Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آنچلوتی: با رفتن آسنسیو بازیکن جدید نمی‌خریم، رفتن کاسمیرو مرا ناراحت کرد

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر کارلو آنچلوتی
کارلو آنچلوتی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.08.2022
عضو شوید
کارلو آنچلوتی، در نشست خبری قبل از تقابل با اسپانیول، اعلام کرد که آسنسیو در بازار قرار دارد و در صورت جدایی‌اش بازیکن جدید نخواهند خرید.
به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید، بامداد دوشنبه در ورزشگاه آرسی‌دی‌ئی مهمان اسپانیول است و برابر حریف کاتالانی کار سختی خواهد داشت. کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید، در نشست خبری این دیدار تایید کرد که آسنسیو به دنبال خروج است.
او گفت:" من هیچ چیز جدیدی در مورد آسنسیو نمی‌دانم، فقط او در حال ارزیابی وضعیت خود است. دوم سپتامبر همه چیز مشخص خواهد شد و اگر او بماند بازیکن مهمی خواهد شد و من خوشحال خواهم شد زیرا سال گذشته او چیزهای زیادی اضافه کرد."
با وجود اینکه او بر نقش مهم آسنسیو تاکید کرد، اما گفت که در صورت جدایی، علاقه‌ای به جذب شخص دیگری نخواهد داشت.
آنچلوتی گفت:" من روی ماریانو حساب می‌کنم، اما او بهترین مهاجم جهان را پیش روی خود دارد. بدیهی است که بازی او سخت‌تر از دیگران است. ما تیمی داریم که در آن بازیکنان زیادی داریم. اگر مارکو برود ما با کسی قرارداد نخواهیم بست زیرا به کسی نیاز نداریم."
کارلو در مورد کروس گفت:" کروس به خوبی ریکاوری کرده است. ناچو، اودریوزولا و وایخو غایب هستند و مشکلاتی دارند. سال گذشته در زمین اسپانیول باختیم و امسال می خواهیم بازی خوبی داشته باشیم."
سرمربی رئال در مورد ده سال حضور مودریچ نیز صحبت کرد و گفت:" خرید خوبی بود. هم برای خودش و هم رئال انتقال خوبی بود. در بهترین جا برای نشان دادن کیفیتش حضور دارد. دوران فوتبالش ثبات زیادی داشته است. همیشه سطح خیلی بالایی داشته است. می‌تواند بماند چرا که سرحال و با انگیزه است. در هر تمرین این را می بینم."
کارلتو در مورد رودریگو گفت:" نقش خیلی مهمی خواهد داشت چرا که در بسیاری از بازی‌های فصل گذشته تفاوت ایجاد کرد. امسال در بازی‌های بیشتری فیکس خواهد بود. می‌تواند به عنوان ذخیره وینیسیوس هم بازی کند یا با کریم به عنوان مهاجم و در پست بنزما بازی کند. مهاجم کاملی است. امسال می‌تواند سال بسیار مهمی برایش باشد."
آنچلوتی در مورد جدایی کاسمیرو گفت:" نه فقط به عنوان مربی بلکه به خاطر رابطه‌ای که داشتیم، خیلی مشکل بود. وقتی کاسمیرو رفت، ناراحت شدم. امروز دوران جدیدی را آغاز می‌کند و برایش آرزوی موفقیت داریم."
سرمربی رئال در پایان در مورد تغییر سیستم در صورت فشرده شدن بازی‌های نیز صحبت کرد و گفت:" وقتی هر سه روز یک بار بازی داری، کار زیادی نمی‌توانی انجام بدهی چرا که فقط باید روی ریکاوری و بازی‌ها کار کنی. فقط می‌توانیم با نیمکت‌نشین‌ها تمرین کنیم، بقیه باید استراحت کنند و مجبوریم از تمرینات ویدیویی بیشتری استفاده کنیم. هر چقدر کمتر تمرین کنی، کمتر می‌توانی به حریف صدمه بزنی."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала