والی پریموریه از نابودی اجیر امریکایی در اوکراین خبر داد

© Photo / Personal page of Hieu LeАмериканский военный Hieu Le, прибывший в качестве международного добровольца на Украину
Американский военный Hieu Le, прибывший в качестве международного добровольца на Украину - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.08.2022
عضو شوید
جاشوا آلن جونز اجیر مسلح امریکایی از جزتام ببر Primorye در اوکراین کشته شد.
به گزارش اسپوتنیک، روز جمعه، 26 آگوست، اولگ کوژیمیاکو والی پریمورسکی اعلام کرد که یک اجیر نظامی امریکایی در اولین درگیری به معنای واقعی کلمه بلافاصله پس از رسیدن به میدان جنگ کشته شد.
کوژمیاکو گفت که یک گروپ آموزش دیده از مزدوران کشورهای مختلف داخل جنگ شدند، اما حمله شان دفع شد.
والی شهر اسناد این اجیر امریکایی را منتشر کرد.
در 20 اگوست، نماینده رسمی وزارت دفاع روسیه، جنرال ایگور کوناشنکوف، گفت که قوای هوافضای فدراسیون روسیه بیش از 100 شبه نظامی تشکیلات ملی گرای کراکن از جمله 20 مزدور امریکایی را در این روستا نابود کردند. از Andreevka، منطقه خارکف.
Брифинг официального представителя министерства обороны РФ Игоря Конашенкова - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.03.2022
قوای روسیه به اجیران خارجی اوکراین رحم نمی کند
پیش از این، در 10 آگوست، ولادیسلاو شوریگین، کارشناس نظامی، در مصاحبه با ایزوستیا، گفت که مزدوران خارجی در اوکراین کاملاً داوطلبان ایدئولوژیک نیستند، همانطور که معمولاً در رسانه های غربی ارائه می شوند، بلکه اغلب سربازان حرفه ای هستند که در بدل جنگ پول کسب می کنند.
روسیه در 24 فبروری عملیات ویژه ای را برای حفاظت از دونباس آغاز کرد. این تصمیم با توجه به تشدید اوضاع در منطقه در نتیجه تیر باران توسط اردوی اوکراین اتخاذ شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала