Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دنیا کوچک، توپ گرد و زمین دراز است+ عکس

© AP Photo / Matthias SchraderНападающий "Баварии" Роберт Левандовский после забитого в матче с "Челси" гола
Нападающий Баварии Роберт Левандовский после забитого в матче с Челси гола - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.08.2022
عضو شوید
بعد از قرعه‌کشی لیگ قهرمانان اروپا قرار است بازیکنان بزرگ در تیم مقابل تیم‌های اسبق خود رویارویی کنند.
به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته قرعه کشی دور گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا برای فصل 2022/23 انجام شد و بدین ترتیب تیم های مختلف رقبای خود را برای فصل جدید شناختند.
این قرعه کشی هم مثل همه‌ی قرعه کشی های دیگر نکات خاص و جذاب خود را داشت. یکی از این نکات جذاب این بود که برخی از ستاره های دنیای فوتبال با تیم سابق خود روبرو می شوند که در ادامه نگاهی می اندازیم به این بازیکن ها.
روبرت لواندوفسکی که در این تابستان به تازگی از بایرن مونیخ به بارسلونا آمده است اکنون در گروه سوم رقابت ها دوباره باید با بایرن مونیخ روبرو شود.
ارلینگ هالند که در این تابستان از بورسیا دورتموند به منچسترسیتی آمده است اکنون باید در مرحله گروهی رقابت ها به مصاف دورتموند برود.
آنخل دی ماریا که در این تابستان به یوونتوس آمده است در گروه H رقابت ها باید به مصاف پی اس جی برود. او همچنین در این گروه به مصاف بنفیکا هم خواهد رفت که تیم اسبق او است.
اولیویه ژیرو که این روز ها پیراهن تیم میلان را بر تن می کند، روزگاری پیراهن چلسی را می پوشید. او اکنون در گروه E رقابت ها به مصاف چلسی می رود.
ایلکای گوندوگان که این روز ها در منچسترسیتی توپ می زند، روزگاری ستاره خط هافبک دورتموند بود. او نیز به مصاف دورتموند می رود.
تیاگو سیلوا هم با پیراهن چلسی در گروه E به مصاف میلان خواهد رفت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала