یورش چریک های جبهه آزادگان بر بیز امنیتی طالبان در ولسوالی جبل سراج ولایت پروان

پروان
پروان  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.08.2022
عضو شوید
جبهه آزادگان از یورش چریک های این جبهه بر بیز امنیتی گروه طالبان در منطقه ای پل خشت ساحه گلبهار ولسوالی جبل سراج پروان خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، جبهه آزادگان با نشر خبرنامه ای امروز نوشت: نیروهای ویژه‌ی عملیاتی جبهه‌ ای ملی آزادگان افغانستان نزدیکای ساعت ۱۱:۴۰ دقیقه شب گذشته، مورخ ۱ بر ۲ سنبله‌ی ۱۴۰۱ هجری‌خورشیدی، عملیاتی را بالای بیز امنیتی مربوط گروه تروریستی طالبان در منطقه‌ی پل خشت در ساحه گلبهار ولسوالی جبل سراج ولایت پروان انجام دادند.
برج قلعه تاریخی غزنی   - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.08.2022
جبهه آزادگان: 2 طالب خارجی و 3 داخلی را در غزنی کشتیم
این جبهه افزوده است، که در این عملیات، تلفات سنگینی به طالبان وحشی وارد گردید و به نیروهای عملیاتی جبهه‌ی ملی آزادگان هیچ اسیبی نرسید.
در ادامه این خبرنامه آمده است، که بخش استخبارات جبهه‌ی ملی آزادگان اطلاع دقیق داشت که در این قرارگاه نظامی طالبان وحشی، شماری از افراد غیرنظامی ولایت پنجشیر را زندانی کرده و شکنجه می‌کنند. عملیات به صورت دقیق و موفقانه انجام شد.
یادآوری می کنیم، که نیروهای جبهه آزادگان مانند جبهه مقاومت در یک منطقه ویژه ای در برابر گروه طالبان مبارزه نمی کنند، بلکه هر از گاهی در برخی از ولایت های افغانستان بر جنگجویان گروه طالبان یورش می برند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала