Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تحریم‌های یوفا برای ناقضین فیرپلی مالی؛ بارسا و پی‌اس‌جی در تیررس+ عکس

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر توپ فوتبال Russia World Cup Russia - Saudi Arabia
توپ فوتبال  Russia World Cup Russia - Saudi Arabia - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.08.2022
عضو شوید
برای باشگاه‌هایی که فیرپلی مالی را نقض کرده‌اند یوفا تحریم‌هایی را آماده می‌کند که با این وضعیت بارسلونا و پاریسن‌جررمن در کانون توجه هستند.
به گزارش اسپوتنیک؛ روزنامه‌ی تایمز در خبری مدعی شده؛ یوفا آن دسته از باشگاه‌های اروپایی را که در طول فصل 2012/2022 از قوانین فیرپلی ملی سرباز زده‌اند، تحریم می‌کند. بسته تحریمی احتمالی این سازمان بر 10 باشگاه تحت بررسی از جمله بارسلونا و پاریسن‌جرمن تأثیر خواهد گذاشت.
سایر تیم‌هایی که زیر نظر یوفا قرار دارند، یوونتوس، مارسی، اینتر یا رُم هستند. به غیر از 10 باشگاه درگیر در این تخلف، تیم‌های دیگری هم هستند که در صورت تحویل به موقع حساب‌های به روز شده و صحیح خود، هنوز فرصت دارند تا خود را از تحریم نجات دهند.
در ابتدا تحریم اقتصادی و توافقی با باشگاه بود، اما اگر یوفا نتواند با برخی تیم‌ها به توافق برسد، سازمان به صورت مستقل تحریم را اعمال خواهد کرد.
مورد دوم می‌تواند بارسا یا یوونتوس باشد، زیرا آنها پس از شرکت در تلاش برای ایجاد سوپر لیگ، رابطه خوبی با یوفا ندارند. به همین دلیل است که اگر تحریم اقتصادی نباشد، ورزشی می‌شود.
مقررات یوفا
تیم‌ها نمی‌توانند بیش از 30 میلیون یورو کسری داشته باشند، چیزی که به عنوان مثال، PSG سه سال است که از آن پیروی نمی‌کند. اما این مقررات از فصل آینده تغییر خواهد کرد.
از سال 2023، هزینه‌های تیم‌ها بر حسب درصد سنجیده می‌شود و نه یک رقم ثابت که برای همه باشگاه‌ها یکسان باشد. در سال آینده می‌توانید تا 90 درصد برای حقوق و نقل و انتقالات بازیکنان، در سال 2024، 80 درصد و در سال 2025، 70 درصد هزینه کنید.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала