Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تن‌‌هاگ پس از شکست لیورپول: ما باید جنگجو باشیم، شجاع باشیم!

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر اریک تن هاگ
اریک تن هاگ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.08.2022
عضو شوید
تن هاگ از عملکرد شاگردانش در شب پیروزی خانگی برابر لیورپول ابراز خرسندی و بر نیاز تیمش به خرید بازیکنان بیشتر تأکید کرد.
به گزرش اسپوتنیک، در آخرین و حساس‌ترین دیدار از هفته سوم لیگ برتر انگلیس، منچستریونایتد در حالی به مصاف لیورپول رفت که سال‌های اخیر مقابل رقیب دیرینه ناکام بود و طلسم ناکامی را با برد 1 - 2 شکست.
در حالی که تن‌هاخ از ابتدا رونالدو و مگوایر را در ترکیب یونایتد قرار نداد، تیمش شروع بهتری داشت. اریک تن هاگ، سرمربی هالندی منچستریونایتد پس از پایان بازی در نشست خبر حاضر شد.
تن هاگ ابتدا در خصوص عملکرد شاگردانش دراین دیدار گفت:
"می‌توانیم در مورد تاکتیک‌ها صحبت کنیم اما مسئله اصلی نگرش ماست. ما این نگرش را وارد زمین کردیم. بین بازیکنان ارتباط وجود داشت، روحیه جنگندگی وجود داشت و می‌بینید که آنها می‌توانند به چه چیزی دست پیدا کنند زیرا چنین فوتبالی بازی می‌کنند."
مربی شیاطین سرخ در ادامه گفت:
"از عملکرد تیم راضی هستم ولی باید هر بازی همین طور باشد؛، نه فقط مقابل لیورپول. تمامی بازی‌های لیگ برتر دشوار هستند و ما باید در آن‌ها همین طور کار کنیم. همه چیز دوباره به روحیه تیمی بر می‌گردد."
تن هاگ در پایان در خصوص ترکیب تیمش گفت:
"نیازی نیست به مگوایر و رونالدو اشاره کنم؛ آن‌ها بازیکنان شگفت انگیزی هستند که در آینده و به عبارت دیگر در آینده‌ای نزدیک، نقش خود را ایفا خواهند کرد. من مطمئنم که ما بازیکنان مناسب را در اختیار داریم."
بعد از 8 بازی متوالی، لیورپول سرانجام به منچستریونایتد باخت. ضمن این که نوار شکست‌ناپذیری لیورپول در لیگ برتر بعد از 21 بازی پاره شد.
با این برد منچستریونایتد 3 امتیازی شد و در رده چهاردهم ایستاد. لیورپول هم با 2 امتیاز در رده شانزدهم قرار گرفت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала