ناسا: مطالعه "بشقاب پرنده ها" با تمام قوا آغاز می‌شود

© Depositphotos.com / Mik38Художественное изображение НЛО
Художественное изображение НЛО - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.08.2022
عضو شوید
ناسا به شکل رسمی اعلام کرده است که انجام مطالعات روی اشیای پرنده فضایی اولویت بالایی برای این سازمان دارد و اکنون یک مطالعه علمی بسیار دقیق را در مورد وجود "بشقاب پرنده" ها آغاز خواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، به نقل از Space.com ناسا اعلام کرد که تحقیقات علمی را در مورد یوفوها که در زبان عامه به بشقاب پرنده‌ مشهور شده‌اند و در زبان علم به عنوان "اشیای پرنده ناشناس" یا "پدیده‌های هوایی ناشناس"(UAP) شناخته می‌شوند، آغاز خواهد کرد.
به گفته مقامات ناسا در آن زمان، اهداف اولیه این مطالعه، شناسایی و توصیف داده‌های موجود در مورد یوفوها، ترسیم بهترین روش‌ها برای جمع‌آوری مشاهدات در آینده و تصمیم‌گیری در مورد این است که ناسا چگونه می‌تواند از چنین داده‌هایی برای پیشبرد درک ما از این پدیده‌های گیج‌کننده آسمانی استفاده کند.
"دیوید اسپرگل" اخترفیزیکدان مسئول این مطالعه خواهد بود. او رئیس "بنیاد سایمونز" در شهر نیویورک است. پیش‌بینی می‌شود که این مطالعه از پاییز امسال شروع شود و کمی بیش از 100 هزار دالر هزینه داشته باشد و تقریباً 9 ماه به طول بیانجامد.
اکنون نمایندگان ناسا گفتند که این آژانس فضایی سخت کار می‌کند تا به برنامه "اداره ماموریت علمی"(SMD) پایبند باشد.
"دانیل ایوانز" معاون پژوهشی اداره ماموریت علمی ناسا گفت که ما با تمام قوا در زمینه آماده‌سازی مطالعه یوفوها گام برمی‌داریم. وی افزود: این واقعا برای ما مهم است و ما اولویت بالایی برای آن قائل هستیم.
به گفته "ایوانز"، گروه این مطالعه از 15 تا 17 نفر تشکیل خواهد شد. این افراد شامل برخی از دانشمندان برجسته جهان، کارشناسان داده، متخصصان هوش مصنوعی و کارشناسان ایمنی هوافضا می‌شوند که به ما خواهند گفت چگونه تمرکز کامل علم و داده‌ها را در مورد یوفوها اعمال کنیم.
چند ماه پیش یک جلسه استماع نادر و تاریخی در کنگره آمریکا درباره مشاهده "اشیای پرنده ناشناس" یا یوفوها برگزار شد و گزارشی منتشر شد که توسط مدیر شورای اطلاعات ملی گردآوری شده بود و بیش از 140 شیء پرنده را فهرست‌بندی کرده بود که مقامات قادر به شناسایی آنها نبودند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала