روسیه موضوع قتل داریا دوگینا را در نشست شورای امنیت مطرح خواهد کرد

© Sputnik / Alexander Kryazhev /  مراجعه به بانک تصاویر Журналистка, политолог Дарья Платонова (Дугина) в студии радио Sputnik
Журналистка, политолог Дарья Платонова (Дугина) в студии радио Sputnik - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.08.2022
عضو شوید
نماینده دائم نبنزیا: روسیه موضوع قتل داریا دوگینا را در نشست شورای امنیت سازمان ملل مطرح خواهد کرد.
به گزارش اسپوتنسک، واسیلی نبنزیا نماینده دائم فدراسیون روسیه در سازمان ملل اعلام کرد که روسیه موضوع قتل دختر فیلسوف و شخصیت شناخته شده روسی الکساندر دوگین دریا را در نشست شورای امنیت سازمان ملل (SC) که در 23 آگست برگزار می شود، مطرح خواهد کرد. این را واسیلی نبنزیا نماینده دائم فدراسیون روسیه در سازمان ملل اعلام کرد.
گفتنی است، داریا دوگینا، دختر الکساندر دوگین، کهنه‌سرباز و مفسر سیاسی روسی، شنبه شب 20 آگوست در پی انفجار مهیب موترش در نزدیکی مسکو کشته شد.
این رویداد در بزرگراهی حدود ۲۰ کیلومتری غرب مسکو حدود ۲۱:۳۵ به وقت محلی رخ داد. تصاویر و ویدئوهای منتشر شده نشان می‌دهد که این انفجار درست در وسط بزرگراه اتفاق افتاد و اجزای منفجر شده به اطراف پرتاب شدند.
گزارش‌های اولیه نشان دادند که یک دستگاه منفجره خانگی ممکن است عامل این انفجار بوده باشد اما بازرسان هنوز علت انفجار یا انگیزه احتمالی را تایید نکرده‌اند.
اوایل شامگاه شنبه، الکساندر دوگین طی جشنواره‌ای درخصوص "سنت و تاریخ" سخنرانی کرد و دختر او هم به عنوان مهمان در آن حضور داشت.
برخی از گزارش‌های تایید نشده نشان دادند که دوگین در ابتدا قصد داشت که به همراه دخترش این جشنواره را ترک کند اما بعدا تصمیم گرفت که خودروی جداگانه‌ای بگیرد و بدین ترتیب خودروی خود را به دخترش داریا داد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала