Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خداحافظی احساسی "کاسمیرو" از رئال، اشک کارلتو را دراورد+ عکس

© Sputnik / Нина Зотина /  مراجعه به بانک تصاویر کاسمیرو Russia World Cup Brazil Training
کاسمیرو Russia World Cup Brazil Training - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.08.2022
عضو شوید
کاسمیرو هافبک برازیلی سابق رئال مادرید در مراسم تجلیل از خود به همراه همسرش آنا ماریانا حضور پیدا کرد.
به گزارش اسپوتنیک، باشگاه رئال مادرید تصمیم گرفت برای کاسمیرو یک مراسم خداحافظی بگیرد. خود کاسمیرو هم مایل بود به منچستر یونایتد منتقل شود و با این جدایی موافقت کرد. این بازیکن اکنون در مراسم خداحافظی اش با رئال مادرید اشک ریخت و گریه کرد و بدین ترتیب به شدت احساساتی شد.
کاسمیرو نیز در این مراسم حضور داشت که در همان آغاز صحبت اشک هایش سرازیر شدند:
"روز بخیر به همگی…(سرازیر شدن اشک ها که حتی باعث شد دخترش هم گریه کند) با تمام قلبم همیشه در خدمت تیم بودم. وقتی با همسرم به این جا آمدم هیچ کسی را نمی شناختم… خیلی ها من را نمی شناختند در این شهر خانواده ام را ساختم. از سائوپائوبو به مادرید آمدم و می دانستم که فمی توانم به تیم بزرگسالان پیدا کنم اما قبلش باید در کاستیا بازی می کردم.امید و انگیزه بالایی داشتم."
این هافبک اسبق رئال مادرید در ادامه گفت:
"این هویت باشگاه و شهر است.روزی برمی گردم تا پاسخ محبت ها را بدهم. به کمک به این باشگاه ادامه خواهم داد. در این جا یاد گرفتم که قدرتمند باشم و سعی می کنم که در باشگاهی نظیر منچستریونایتد نیز همین اصول را داشته باشم. از مدیر تشکر می کنم که با حضور تو باشگاه آینده درخشانی دارد و به بردن ادامه خواهد داد. هالا مادرید."
فلورنتینو پرز رییس باشگاه رئال مادرید در حین سخرانی که اشک می‌ریخت گفت:
مروز برای ادای احترام به یکی از بازیکنان بی نظیر رئال دور هم جمع شدیم که جامهای زیادی نظیر پنج چمپیونزلیگ در هشت سال کسب کرده است. او بخشی از یک تیم فراموش نشدنی بود. کاسمیروی عزیز به خوبی به یاد دارم که وقتی 20 ساله بودی وارد کاستیا بودی و در آن فصل به صعود کاستیا به لیگ دسته دو کمک کردی و بعد از آن بخشی از تیم بزرگسالان بودی که در مقابل دورتموند 20 دقیقه بازی کردی و به دهمین چمپیونزلیگ ما کمک کردی."
پرز در پایان گفت:
"حالا تو سفیر رئال مادرید هستی و باعث افتخار همه رئالی ها خواهی بود. تو همیشه یکی از ما و یکی از اعضای خانواده ما خواهی بود. امیدوارم که روزی بتوانیم این لحظه بی نظیر را با هم به یاد بیاوریم .ممنون کاسمیروی عزیز. رئال مادرید همیشه خانه تو خواهد بود. ممنون که رئال مادرید را بزرگ تر کردی."
کاسمیرو در 9 فصل حضور در رئال مادرید 5 بار قهرمان چمپیونزلیگ شد و اریک تن‌هاخ امیدوار است که باحضور او خط میانی تیمش سر و سامان پیدا کند.
در ادامه تصاویری از این مراسم را ببینید:
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала