Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ادعای عجیب اسکای؛ رونالدو برابر لیورپول بازی نمی‌کند

© REUTERS / DAVID KLEINرونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.08.2022
عضو شوید
در حالی که ساعتی تا دیدار منچستریونایتد برابر لیورپول باقی نمانده، اسکای اسپورت مدعی است که رونالدو برابر حریف سنتی شیاطین سرخ بازی نخواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، منچستریونایتد امشب در ورزشگاه اولدترافورد میزبان لیورپول در چهارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلستان است و کار دشواری برابر رقیب سنتی دارد.
هر دو تیم تا حالا طعم پیروزی را نچشیده‌اند و در حالی که یونایتد دو شکست پر گُل را متحمل شده، لیورپول دو تساوی کسب کرده و به دنبال نخستین پیروزی است.
در این دیدار که برای هر دو تیم حیثیت نبرد بزرگ و حیثیتی را دارد، به نظر می‌رسید که همه ستاره‌ها به شمول رونالدو حضور داشته باشند، اما اسکای اسپورت مدعی است که فوق ستاره پرتگالی برابر حریف سنتی شیاطین سرخ بازی نخواهد کرد.
مارسیال به دلیل مشکل همسترینگ که باعث شد هر دو بازی اول فصل لیگ برتر منچستریونایتد را از دست بدهد، به آمادگی کامل بازگشته و تن هاگ تصمیم دارد تا به جای رونالدو از او در ترکیب استفاده کند.
اکثر رسانه‌های انگلیسی این خبر را نشر کرده‌اند و می‌گویند که تن هاگ برای رویارویی بزرگ با لیورپول در اولدترافورد به جای رونالدو با مهاجم فرانسوی وارد میدان خواهد شد.
تصمیم سرمربی یونایتد احتمالاً منجر به گمانه زنی‌های بیشتری در مورد آینده رونالدو خواهد شد و مسئله جدایی وی را بیشتر از پیش داغ خواهد کرد.
همچنان هری مگوایر، کاپیتان و مدافع نیز غایب خواهد بود و قرار است جای خود را به رافائل واران بدهد که در کنار لیساندرو مارتینز در خط دفاعی یونایتد قرار خواهد گرفت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала