Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش توخل به شکست تحقیرآمیز چلسی برابر لیدز

© REUTERS / ERIC GAILLARDFILE PHOTO: Soccer Football - Ligue 1 - Montpellier v Paris St Germain - Stade de la Mosson, Montpellier, France - December 5, 2020 Paris St Germain coach Thomas Tuchel reacts
FILE PHOTO: Soccer Football - Ligue 1 - Montpellier v Paris St Germain - Stade de la Mosson, Montpellier, France - December 5, 2020 Paris St Germain coach Thomas Tuchel reacts - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.08.2022
عضو شوید
توماس توخل سرمربی چلسی، پس از باخت سنگین تیمش برابر لیدز یونایتد، ضمن انتقاد شدید از بازیکنان، اعلام کرد که به بازیکنان جدید نیاز دارد.
به گزارش اسپوتنیک، چلسی امشب در چهارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلستان، در ورزشگاه الاند رود مهان لیدز یونایتد بود و با نتیجه 0-3 شکست خورد.
این شکست نخستین شکست آبی‌ها در لیگ برتر بود و خشم توماس توخل را به همراه داشت زیرا ستاره‌های این تیم به خصوص ادواردو مندی اشتباهات فاحشی انجام داد.
توخل پس از بازی ضمن انتقاد شدید از بازیکنان، اعلام کرد که به بازیکنان جدید نیاز دارد تا در بتواند با رقبأ برای کسب عنوان قهرمانی رقابت کند.
او در این مورد گفت:" ما از عملی کردن برنامه خود دست کشیده و ایده‌های متفاوتی پیاده کردیم. آنچه در ابتدای بازی انجام شد، خواسته ما از بازیکنان بود و در ادامه تکرار نشد. در حقیقت آنچه باعث ارائه نمایشی قوی از سوی چلسی شده بود دیگر در زمین دیده نشد و همین باعث شد بازی یکنواخت شود و در این مقطع ما دو گل به حریف هدیه دادیم، همین."
توخل در ادامه افزود:" همه چیز اشتباه پیش رفت و این روند از دیروز شروع شد. پرواز برای سفر نبود و ما با بس آمدیم. بازیکنان می‌توانستند با پرواز بیایند، اما برای کادر فنی تکت نبود. تیم به تقویت نیاز دارد و تلاش داریم تا این کار را انجام دهم."
چلسی بیش از 170 میلیون پوند در دوران تاد بوهلی در پنجره نقل و انتقالات فعلی خرج کرده است و ستاره‌های زیادی به استمفوردبریج آمده‌اند. اما به نظر می رسد که برنامۀ توخل برای تقویت بیشتر تا پایان پنجره در اول سپتامبر ادامه خواهد داشت و فقط 11 روز دیگر فرصت دارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала