Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پرده‌برداری "ارلینگ هالند" از دلایل انتقالش به منچسترسیتی

© AFP 2023 / THOMAS KIENZLEЭрлинг Холанн
Эрлинг Холанн - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.08.2022
عضو شوید
ارلینگ هالند بیست و سه ساله از دلایل پیوستنش به منچسترسیتی گفت.
به گزارش اسپوتنیک، ارلینگ هالند دلایل انتقال 51 میلیون پوندی را به منچسترسیتی توضیح داد. فقط یک باشگاه وجود داشت که ستاره نوظهور قرار بود با آن در تابستان قرارداد ببندد.
ارلینگ هالند اعتراف کرد که پس از ترک دورتموند، برای پیوستن به منچسترسیتی نیازی به قانع کردن نداشت. این بازیکن 22 ساله زمانی که در اواسط فصل گذشته به صراحت اعلام کرد می‌خواهد یک چالش جدید داشته باشد، مقصد خود را انتخاب کرده بود.
چند ماه بعد او با 51 میلیون پوند در راه منچسترسیتی بود، تیمی که پدرش - آلفی - در چند سال اول زندگی ارلینگ برای آن بازی می‌کرد.
بدون تردید پپ گواردیولا، انگیزه بزرگتری بود و ستاره نروژی تمایل داشت تا زیر نظر این استاد حرفه مربیگری بازی کند.
این ستاره ستاره جوان دنیای فوتبال درتازه ترین مصاحبه‌اش با(FourFourTwo) از سرمربی سابق بارسلونا به دلیل کیفیت مربیگری و سبک بازی که در طول دوران مربیگری خود اتخاذ کرده است، تمجیدهای زیادی کرد.
مهاجم جوان گفت:
"خب، پپ مجبور نبود باشگاه منچسترسیتی را به من بفروشد، این یک واقعیت است. او مجبور نبود چیزی بفروشد. برای شروع، او یک مربی ویژه است و این برای من بسیار مهم بود."
هالند در ادامه گفت:
"همه ما می‌دانیم که پپ برای باشگاه‌هایش، بلکه برای بازیکنان و به طور کلی برای فوتبال چه کرده است. این چیزی است که من می‌خواهم بخشی از آن باشم. فکر می‌کنم می‌توانیم با هم خیلی خوش بگذرانیم."
مهاجم سیتی در پایان گفت:
"باشگاه بسیار بزرگ است. امکانات اطراف ما، کارکنان، افراد اطراف باشگاه، این یک سازمان بزرگ است. منچسترسیتی باشگاهی بسیار حرفه‌ای شده و همه چیز را به خوبی انجام می‌دهد تا به بازیکنانی که من واقعاً دوستشان دارم کمک کند."
رئال مادرید و بارسلونا دیگر مشتریان هالند بودند، اما ستاره نروژی بروسیا دورتموند ترجیح داد تا در لیگ برتر انگلیس به فوتبالش ادامه دهد. هالند در سیتی دستمزد 375 هزار پوند در هفته را دریافت خواهد کرد که دقیقا مشابه حقوق کوین دی بروین است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала