Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مطمئین: فعالیت‌های ورزشی بانوان از سر گرفته می‌شود

© Photoمطمئن
مطمئن - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.08.2022
عضو شوید
رییس گماشتۀ طالبان برای کمتیۀ ملی المیپک افغانستان می‌گوید که فعالیت‌های ورزشی از سر گرفته خواهد شد.
به گزارش اسپوتنیک، نظر محمد مطمئن، رییس کمیته ملی المپیک و اداره ورزش کشور در برنامه پاسخگویی حکومت به ملت از ساخت یک کمپلکس ورزشی برای فعالیت بانوان در کابل خبر داد.
این برنامه که در مرکز رسانه های حکومت و در چارچوب پاسخگویی حکومت به ملت برگزار شده بود، نظر محمد مطمین رییس کمیته ملی المپیک و اداره ورزش در مورد کارکرد ها و ٔدستآوردهای یک ساله ورزش افغانستان به خبرنگاران معلومات داد.
مطمئن با اشاره به سفر اخیرش به قطر و از سرگیری فعالیت ورزش بانوان گفت:
"زنان حق ورزش کردن را دارند؛ این بستگی به شرایط خاص دارد. در سفر هایی که به قطر داشتیم کمیته بین المللی المپیک و شورای المپیک اسیا وعده اعمار یک مجتمع ورزشی را برای بانوان دادند که با ساخت آن فعالیت های عملی بانوان از سر گرفته خواهد شود."
مطمین در مورد فعالیت ها و دستآوردهای ورزشی گفت:
"ریاست تربیت بدنی و ورزش به عنوان نهاد رهبری کننده انسجام دهنده و گسترش دهنده ورزش درداخل و خارج از کشور فعالیت می کند. این اداره مکلف است تا زمینه فعالیت های ورزشی را برای تمام اتباع کشور به ویژه برای کودکان؛ جوانان و زنان مساعد بسازد."
رییس کمیته ملی المیپک با اشاره به معیاری سازی ورزش از تهیه طرزالعمل های کاری برای بهبود امور و عرضه خدمات بهتر به ورزشکاران نیز خبر داد.
رییس کمیته ملی المپیک در گزارش خود از واگذاری جمنازیوم های ورزشی در ولایات و چمن حضوری در کابل به اداره ورزش نیز یاد آوری نموده آن را یک دستآورد مهم برای انجام فعالیت های ورزشی دانست.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала