Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سومین خرید تابستانی رئال در آستانه تست‌های پزشکی+عکس

© Photoلوگوی رئال مادرید
لوگوی رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.08.2022
عضو شوید
گزارش‌ها می‌رساند که رئال مادرید خرید سوم خود را انجام داده و به زودی مرحله تست پزشکی خود را سپری خواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک؛ با توجه به خروج چند بازیکن؛ رئال مادرید در آستانه سومین خرید تابستانی خود است و گفته می‌شود که آنها ایکر براوو مهاجم بایرلورکوزن را به خدمت گرفته‌اند.
سرخیو سانتوس، روزنامه نگار Relevo گزارش داده که براوو (19 آگست) پس از توافق کامل دو باشگاه برای انتقال، معاینه پزشکی خود را به زودی انجام خواهد داد. با این حال، چند روز طول می‌کشد تا رئال این انتقال را رسمی کند زیرا روندی وجود دارد که قرار است از طریق فیفا طی شود.
این بازیکن اسپانیایی به صورت قرضی یک فصل به این تیم ملحق می‌شود، اما قرارداد شامل گزینه‌ای برای دائمی کردن این انتقال است. براوو 19 ساله عمدتاً با تیم کاستیا و سپس در رئال بازی خواهد کرد. رائول گونزالس اسطوره باشگاه، مربی او در باشگاه خواهد بود و بر پیشرفت او نظارت خواهد کرد.
با این حال، این جوان ممکن است فرصتی برای تمرین با تیم اصلی رئال مادرید داشته باشد. این به این دلیل است که کریم بنزما و ماریانو دیاز تنها شماره 9 های اصلی هستند که در این فصل در اختیار کارلو آنچلوتی قرار دارند.
براوو که اتفاقاً محصول آکادمی لاماسیا بارسلونا است، در سال 2021 با انتقال آزاد به بایرلورکوزن پیوست. او از آن زمان برای تیم های زیر 17 و 19 سال آلمان بازی کرده و بازی‌های چشمگیری برای تیم ملی ارائه داده و بازی‌های مُهاجم وسط را به نمایش گذاشته است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала