Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انتظارات بالای "رونالدینیو" از هم‌وطنش در آرسنال

© Sputnik / Виталий Тимкив /  مراجعه به بانک تصاویر رونالدینیو Рональдиньо посетил Краснодар
رونالدینیو Рональдиньо посетил Краснодар - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.08.2022
عضو شوید
گابریل ژسوس شروع بسیار خوبی در آرسنال داشته و رونالدینیو معتقد است که هواداران چیزهای بیشتری از هموطنش در این تیم خواهند دید.
به گزارش اسپوتنیک، در پنجره نقل‌وانتقالات جاری، آرسنال مبلغ 45 میلیون پوند برای جذب گابریل ژسوس مهاجم برازیلی از منچسترسیتی خرج کرد و این بازیکن به سرعت تاثیر خود را گذاشت و در پیروزی 4-2 مقابل لسترسیتی دبل کرد.
عملکرد این بازیکن تحسین بسیار از ستاره‌های فوتبال را برانگیخته و همه از او به عنوان خرید بسیار خوب تابستان یاد می‌کنند. در همین حال رونالدینیو از گابریل ژسوس حمایت کرده و انتظار دارد این بازیکن بازگشت توپچی‌ها به لیگ قهرمانان اروپا را تضمین کند.
او در این مورد به میرر گفت:" زمانی که گابریل به منچسترسیتی پیوست، گفتم که یکی از بهترین بازیکنان جهان خواهد بود. وقتی که به او فرصت داده شد، توانایی‌هایش را نشان داد. اما در منچستر سیتی حمایتی که یک بازیکن با کیفیت لایقش است به او نشان داده نشد. در آرسنال به او این شانس داده شده که در محور توجه باشد، مربی و هواداران به او عشق و حمایت نشان داده اند و در حال حاضر او در حال جبران آن است. در این فصل من انتظارات بزرگی از او دارم."
با به خدمت گرفتن ژسوس، همراه با الکساندر زینچنکو و فابیو ویرا، رونالدینیو مطمئن است که آرسنال می تواند حداقل بازگشت به لیگ قهرمانان را تضمین کند.
او افزود: "آرسنال در این فصل با خریدهایی که انجام داده است به جمع چهار تیم برتر بازخواهد گشت - شاید آن‌ها حتی بتوانند دستاوردهای بیشتری داشته باشند و قهرمانی را به چالش بکشند."
رونالدینیو در حالی این صحبت‌ها را مطرح کرده که آرسنال در دو هفته ابتدائی، عملکرد بسیار خوبی داشته و دو پیروزی کسب کرده‌است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала