Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کاسمیرو – یونایتد؛ هافبک رئال در یک‌قدمی الدترافورد

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر کاسمیرو Russia Soccer Champions League
کاسمیرو  Russia Soccer Champions League - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.08.2022
عضو شوید
به ادعای خبرنگار اسپانیایی کاسمیرو برای قراردادی 4 ساله تا سال 2026 با یونایتد به توافق رسیده است.
به گزارش اسپوتنیک، به ادعای فابریتزیو رومانو، خبرنگار مطرح دنیای فوتبال، مذاکرات منچستریونایتد و ئال‌مادرید در مراحل پایانی قرار دارد و شیاطین سرخ پیشنهادی به ارزش 60 به علاوه 10 میلیون یورو پاداش را برای کهکشانی‌ها ارسال کرده‌اند که انتظار می‌رود مورد قبول رئال قرار بگیرد.
قرارداد پیشنهادی شیاطین سرخ به هافبک برازیلی تا سال 2026 معتبر خواهد بود و بند تمدید یک ساله نیز در آن به چشم می‌خورد که به نظر می‌رسد این پیشنهاد مورد قبول او قرار خواهد گرفت.
این در حالی است که کاسمیرو اخیرا حساب کاربری وین رونی، ریو فردیناند و پل اسکولز را در اینستاگرام دنبال کرده تا به این ترتیب گمانه‌زنی‌ها برای احتمال انتقالش به اولدترافورد افزایش پیدا کند.
انتظار می‌رود که انتقال کاسمیرو به یونایتد در طول امروز (جمعه) اعلام شود. ز طرفی ماگدا دافاریا مادر کاسمیرو نیز صفحه منچستریونایتد را فالو کرده است تا به شایعات قوت ببخشد. در تازه ترین اقدام هم خود کاسمیرو اقدام به پاک کردن بیو رئال مادرید از صفخه شخصی خود کرده است.
نکته جالب این جاست که کاسمیرو و مودریچ هم هر 2 فقط یک سال دیگر قرارداد دارند و بدین ترتیب هیچ بعید نیست که یک سال دیگر در همین زمان دیگر هیچ خبری از 3 عضو مثلث KCMدر رئال مادرید نباشد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала