Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش سرمربی پی‌اس‌جی به اختلافات میان نیمار و امباپه

© REUTERS / POOLParis St Germain's Neymar and Kylian Mbappe celebrate after they orchestrated a late comeback to knock out Atalanta.
Paris St Germain's Neymar and Kylian Mbappe celebrate after they orchestrated a late comeback to knock out Atalanta. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.08.2022
عضو شوید
کرسیتف گالتیه سرمربی پاریسن‌جرمن، در مورد اختلافات نیمار و امباپه صحبت کرد و به هواداران اطمینان داد که چیز ناراحت کنندۀ وجود ندارد.
به گزارش اسپوتنیک، نیمار جونیور و کیلیان امباپه در جریان بازی گذشته پی‌اس‌جی مقابل مون‌پلیه در لیگ 1 بر سر ضربه پنالتی با یکدیگر اختلاف پیدا کردند. با این وجود این دو مهاجم برای بازگشت به میادین برای بازی روز یکشنبه آماده می‌شوند، هواداران همچنان نگران اند که در بازی بعدی شاهد صحنه‌های درگیری این دو بازیکن نباشند
در همین حال کریستوف گالتیه سرمربی پاریسی‌ها گفته است که تنشی بین این دو وجود ندارد و اوضاع در رختکن تیم عادی است.
گالتیه در نشست خبری قبل از مصاف با لیل در این مورد گفت:" هیچ ناراحتی وجود ندارد. ما به سرعت همدیگر را دیدیم تا همه اختلافات را حل کنیم و به هم بگوییم که بین خودمان باید صفا و صمیمیت باشد. صمیمانه به شما می‌گویم که هفته بسیار خوبی را برای بازی مقابل لیل سپری کردیم. اختلافات یک روز بعد از بازی ناپدید شد."
پاریسی‌ها پس از پیروزی در دو بازی اول خود، به تداوم درخشش خود در رقابت‌های داخلی برابر لیل در استادیوم پیر-موروی در روز یکشنبه تاکید دارند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала