Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هشدار "فن‌دایک" به هم‌تیمی‌هایش در آستانۀ دیدار با منچستریونایتد

© REUTERS / Phil NobleИгрок ФК "Ливерпуль" Вирджил ван Дейк в матче с "Вест Хэм Юнайтед"
Игрок ФК Ливерпуль Вирджил ван Дейк в матче с Вест Хэм Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.08.2022
عضو شوید
مدافع هالندی لیورپول در آستانه دیدار تیمش مقابل منچستریونایتد به هم‌تیمی‌هایش هشدار داد.
به گزارش اسپوتنیک، لیورپول و منچستریونایتد در در چارچوب رقابت های فصل جدید لیگ برتر انگلیس دوشنبه شب به مصاف هم‌دیگر می‌روند.
در آستانۀ این رویارویی، ویرجیل فن‌دایک، مدافع هالندی لیورپول می‌گوید که شروع فصل جدید برای این تیم نیز خوب نبوده و وضعیت تیمش را با شیاطین سرخ مقایسه کرده است.
فن دایک در این باره گفت:
"چندین سال برای شکست دادن یونایتد در دیدارهای خارج از خانه با مشکل مواجه بودیم اما فصل گذشته موفق شدیم به یک نتیجه عالی دست پیدا کنیم و امیدوارم این بار نیز بتوانیم در زمین آن‌ها برنده شویم و 3 امتیاز را به دست بیاوریم. آن‌ها هم مثل ما فصل را خوب شروع نکرده‌اند. بنابراین دیدار با این تیم در اولترافورد جالب خواهد بود."
مدافع هالندی لیورپول در ادامه گفت:
"ما یک بازی سخت خارج از خانه خواهیم داشت اما امیدوارم برخی از بازیکنان مصدوم به تیم ما برگردند. بدیهی است که بازیکنان منچستریونایتد با مشکل کمبود اعتماد به نفس روبه‌رو هستند اما برای آن‌ها این بازی فرصتی عالی برای نجات خود است با این حال ما روی خودمان تمرکز کرده‌ایم و این هفته سخت کار می‌کنیم."
لیورپول نیز تقریبا به مانند یونایتد فصل جدید لیگ برتر را خوب شروع نکرده است و 4 امتیاز از سیتی مدافع عنوان قهرمانی عقب است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала