Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ثروتمندترین مرد انگلیس به دنبال خرید منچستریونایتد

© AP Photo / Jason CairnduffБолельщик Манчестер Юнайтед с шарфом команды
Болельщик Манчестер Юнайтед с шарфом команды - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.08.2022
عضو شوید
سر جیم رتکلیف، یکی از ثروتمندترین افراد انگلیس در نظر دارد منچستر یونایتد را بخرد.
به گزارش اسپوتنیک، شبکه اسکای اسپورتس انگلیس به نقل از یک منبع نزدیک به باشگاه منچستریونایتد اعلام کرد که جیم راتکلیف ثروتمندترین مرد بریتانیا آمادگی دارد تا در صورت تصمیم خانواده گلیزر برای فروش این باشگاه، شیاطین سرخ را از آنها بخرد و در این معامله تعدادی از بازیکنان سابق باشگاه نیز او را همراهی خواهند کرد.
طبق این گزارش، اگر باشگاه برای فروش گذاشته شود، رتکلیف یک خریدار بالقوه است. او با دانستن این موضوع که باشگاه تا چه اندازه برای شهر مهم است، در حال بررسی کار‌هایی است که می‌توان در اینجا انجام داد، و اکنون زمان بازسازی همه چیز در یونایتد فرا رسیده است.
این میلیاردر 69 ساله که از هواداران شیاطین سرخ است، در خرید چلسی در اوایل سال شکست خورد. او در سال ۲۰۱۷ تیم فوتبال سوئیسی "لوزان اسپورت" را خریداری کرد.
دو سال بعد "نیس" فرانسه را خرید و همچنین به تیم دوچرخه‌سواری "اسکای" پول پرداخت کرد. اینئوس همچنین اسپانسر تیم سر بن اینسلی در جام آمریکا و تیم فرمول‌یک مرسدس بوده است.
ناکامی‌های چند فصل اخیر منچستریونایتد که از سال 2013 دیگر فاتح لیگ برتر انگلیس نشده و در این مدت هم لیگ اروپا بزرگترین افتخارش بود، هواداران را بیش از پیش از دست مالکان آمریکایی باشگاه شاکی کرده است.
آنها دو سه روز پیش با دیدن توئیتی از ایلان ماسک ثروتمندترین مرد جهان که گفته بود تمایل به خرید تیم محبوب‌شان دارد، امیدوار شده بودند اما ماسک خیلی زود گفت که شوخی کرده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала