Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پی‌اس‌جی در تلاش به خدمت گرفتن هدف بارسا

© REUTERS / Phil Noble Бернарду Силва и Рахим Стерлинг реагируют во время пенальти на матче "Манчестер Сити" – "Манчестер Юнайтед"
Бернарду Силва и Рахим Стерлинг реагируют во время пенальти на матче Манчестер Сити – Манчестер Юнайтед  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.08.2022
عضو شوید
پس از شکست مذاکرات بارسلونا با سیتی، پاریسن‌جرمن در حال آماده سازی پیشنهادی 59 میلیون پوندی برای جذب برناردو سیلوا است.
به گزارش اسپوتنیک، قهرمان فرانسه به دنبال تقویت تیم خود برای رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا است و گفته می‌شود، کریستف گالتیه علاقه‌مند است برناردو سیلوا را برای تقویت ترکیب خود در آستانه آغاز چمپیونزلیگ جذب کند.
هنوز سه سال از قرارداد فعلی سیلوا با منچسترسیتی باقی مانده است و فروش این بازیکن منوط به دریافت مبلغی مناسب است و تنها در صورت پیشنهاد هنگفت سیتیزن‌ها اجازه خروج وی را خواهند داد.
با این حال تایمز در گزارشی مدعی شده که سران پاریسن‌جرمن آماده اند با مبلغ 59 میلیون پوند، هافبک پرتگالی را به خدمت بگیرند و بزودی پیشنهاد رسمی ارائه خواهند داد.
پی‌اس‌جی در حالی به دنبال سیلوا است که باشگاه بارسلونا، در اوایل تابستان سعی کرده بود این هافبک را به نوکمپ بیاورد، اما پس از اینکه گواردیولا قیمت 85 میلیون پوندی را برای سیلوا اعلام کرد، کاتالان‌ها از جذب وی منصرف شدند.
سیلوا از زمانی که در سال 2017 با مبلغ 43.5 میلیون پوند از موناکو به این باشگاه پیوست، به عنوان یکی از بازیکنان کلیدی پپ گواردیولا خدمت کرده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала