Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدو مشتری پیدا کرد

© REUTERS / DAVID KLEINرونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.08.2022
عضو شوید
نشریه ایندپندنت مدعی است که باشگاه اسپورتینگ لیسبون، به دنبال جذب رونالدو است و اقداماتی نیز در این راستأ انجام داده‌است.
به گزارش اسپوتنیک، فصل گذشته و پس از پیوستن رونالدو از یوونتوس به منچستریونایتد، این بازیکن عملکرد بسیار خوبی در ترکیب شیاطین سرخ داشت و عنوان بهترین گلزن و بازیکن فصل را هم به دست آورد اما از بخت بد فوق ستاره پرتگالی تیم نتایج ناامید کننده‌ای کسب کرد و حتی سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را هم نتوانست به دست آورد و همین باعث شده است تا رونالدو به فکر جدایی باشد.
کریس اما مشتری ندارد و از سوی تیم‌های بزرگی چون چلسی، بایرن مونیخ، اتلتیکومادرید، میلان و اینتر، شده است.
با این حال مندس دست‌بردار نیست و می‌خواهد به هر قیمت ممکن موکل معروف و بزرگش را در لیگ قهرمانان اروپا حفظ و به بروز رسانی رکوردهایش کمک کند. مدیر برنامه کریستیانو رونالدو این روزها دوست و دشمن را به چشم مشتری می‌بیند و تور اروپا گردی‌اش برای یافتن یک تیم مقصد که در لیگ قهرمانان حاضر است، ادامه دارد.
در همین حال نشریه ایندپندنت مدعی است که باشگاه اسپورتینگ لیسبون، به دنبال جذب رونالدو است و اقداماتی نیز در این راستأ انجام داده‌است. این باشگاه که رونالدو نوجوانی خود را در آنجا سپری کرد و به رده اول فوتبال اروپا صعود کرد، به نظر می‌رسد که تنها مشتری فوق ستاره پرتگالی است و اگر به این تیم نه بگوید، مجبور است تا در اولدترافورد بماند و شاهد نزدیک شدن مسی به رکورد آقای گُلی تاریخ لیگ قهرمانان اروپا باشد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала