Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

در صورت پیوستن کاسمیرو به یونایتد، چه کسی جانشین وی خواهد شد؟

© REUTERS / JAVIER BARBANCHOكاسيميرو
كاسيميرو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.08.2022
عضو شوید
کارلو آنچلوتی تصمیم دارد تا در صورت جدایی کاسمیرو، داوید آلابا را جانشین وی در خط میانی سازد.
به گزارش اسپوتنیک، منچستریونایتد در روزهای آخر به جذب کاسمیرو از رئال مادرید علاقه نشان داده و آماده است تا این بازیکن را با قرارداد 5 ساله و دستمزد دو برابر به خدمت بگیرد.
از اسپانیا خبر می‌رسد که رئال مادرید با جدایی تانک برازیلی با مبلغ 60 میلیون پوند، مشکل نخواهد داشت و حاضر است تا مجوز خروج هافبک دفاعی خود را صادر کند.
این بازیکن که در سال‌های آخر یکی از ارکان اصلی رئال مادرید در کسب موفقیت در اروپا و اسپانیا بوده، ممکن با خروج از برنابئو، سبب تضعیف کهکشانی‌ها شود و آنچلوتی به مشکل بخورد.
با این حال مارکا مدعی است که آنچلوتی جانشین ستاره برازیلی را انتخاب کرده و تصمیم دارد تا در صورت جدایی وی، داوید آلابا را به عنوان هافبک دفاعی استفاده کند.
آنچلوتی اعتقاد دارد که هنوز شوامنی و کاماوینگا برای پُر کردن جای خالی ستاره برازیلی آماده نیستند و تا زمان رسیدن دو ستاره جوان به پختگی کامل آلابا بهترین گزینه برای حضور در پُست هافبک دفاعی است.
حضور آلابا در خط هافبک، به رودیگر آلمانی فرصت حضور در خط دفاع را خواهد داد و به این ترتیب یکی از معضل‌های بزرگ آنچلوتی نیز حل خواهد شد.
طبق گزارش مارکا، یکی از دلایلی که رئال حاضر به فروش کاسمیرو شده، همین موضوع است و آنچلوتی بالای آلابا به صورت ویژه حساب می‌کند.
حالا دیده شود که کاسمیرو برای پیوستن به منچستریونایتد آماده خواهد شد یا به ماندن در رئال تا پایان قراردادش اصرار خواهد کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала