در امریکا، هند به دلیل "احترام عجیب" نسبت به روسیه محکوم شد

© AFP 2023 / PUNIT PARANJPEIndian fans wave national flags as they celebrate after India won the 2015 Cricket World Cup's cricket match against Pakistan, on the streets of Mumbai
Indian fans wave national flags as they celebrate after India won the 2015 Cricket World Cup's cricket match against Pakistan, on the streets of Mumbai - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.08.2022
عضو شوید
"رام تام روگان"، ستون نویس امریکایی در مقاله‌ای برای واشنگتن اگزمینر می‌نویسد، مقامات هندی عملیات ویژه روسیه در اوکراین را به دلیل "احترام عجیب" به روسیه محکوم نکردند.
به گزارش اسپوتنیک، این روزنامه‌نگار خاطرنشان کرد که دهلی‌نو موضعی مستقل از کشورهای غربی در رابطه با روسیه اتخاذ می‌کند. وی تصریح کرد که طرف هندی همچنان به مسکو سرمایه و اعتبار خارجی می‌دهد.
روگان افزود: دولت نارندرا مودی همچنان به استقبال گرم از نمایندگان ارشد سرویس‌های اطلاعاتی روسیه می‌پردازد. هند با امتناع از محکوم کردن عملیات ویژه روسیه در اوکراین، در مقابل اکثر دموکراسی‌ها قرار گرفت.
این ستون نویس امریکایی می‌گوید که اقدامات نخست‌وزیر هند منافع ملی ایالات متحده امریکا در سیاست خارجی، به ویژه مقابله با دشمنان اصلی واشنگتن را تضعیف می‌کند. به گفته وی، روابط دوستانه روسیه و هند بر اوضاع بین‌المللی تأثیرگذار است.
توافق ایران و چین در باره بازگشت نقدی پول نفت به ایران - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.08.2022
امتناع هند از دالر در خرید سوخت از روسیه
پیش از این گزارش شده بود که شرکت‌های هندی که در روسیه زغال سنگ می‌خرند شروع به امتناع از دالر هنگام پرداخت مواد اولیه کردند. بنابراین، آنها تلاش می‌کنند خطرات ناشی از قرار گرفتن تحت تحریم‌های امریکا را کاهش دهند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала