کوریای شمالی دو موشک کروز به سمت دریای زرد شلیک کرد

© AP Photo / Ahn Young-joonКадры запуска крылатых ракет в КНДР в новостном выпуске в Сеуле
Кадры запуска крылатых ракет в КНДР в новостном выпуске в Сеуле - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.08.2022
عضو شوید
کوریای شمالی از سواحل ولایت پیونگانام دو موشک به سمت دریای زرد شلیک کرد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از اعلامیه ارتش کوریای جنوبی، کره شمالی چهارشنبه شب دو موشک کروز از ساحل استان پیونگانام-دو به سمت دریای زرد شلیک کرد.
این راکت ها روز چهارشنبه از منطقه آنچئون ولسوالی در ایالت پیونگانام-دو پرتاب شد. ارتش کوریای جنوبی با همکاری ایالات متحده، تمام داده های اضافی را تجزیه و تحلیل می کند و آمادگی دفاعی خود را حفظ می کند.
خبرگزاری دولتی "یونهاپ" کوریای جنوبی روز چهارشنبه (امروز) در خبری فوری به نقل از یک مقام ارتش این کشور گزارش داد، به نظرنوشت که کوریای شمالی دو موشک کروز به سمت دریای زرد شلیک کرده باشد.
طبق این گزارش، اقدام کوریای شمالی در شلیک موشک کروز در شرایطی انجام شده که "یون سوک یول" اخیرا به مناسبت صدمین روز آغاز ریاست جمهوری خود در کره جنوبی کنفرانس خبری ترتیب داده بود.
پبش از این رئیس جمهور کوریای جنوبی روز دوشنبه و در روز سالگرد "روز ملی آزادی کوریا" طرحی پیشنهادی برای خلع سلاح کوریای شمالی ارائه کرد. او درباره این طرح گفت: "اگر پیونگ یانگ توسعه تسلیحات اتمی را متوقف کرده و دست به خلع سلاح اتمی به شکلی واقعی بزند، طرح عظیمی با هدف تقویت اقتصاد کوریای شمالی و زندگی مردم آن را متناسب با سطح خلع سلاح اتمی ارائه می‌کنیم."
رئیس جمهور کوریای جنوبی افزود، این طرح یک برنامه غذایی در مقیاس گسترده، کمک به استقرار زیرساخت‌های صنعتی، انتقال و توزیع برق و مدرن سازی بنادر و فرودگاه‌ها برای برقراری تجارت بین‌المللی را شامل می‌شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала