Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شایعۀ جالب؛ امکان رویارویی من‌سیتی با پرسپولیس ایران

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / تیم فوتبال پرسپولیس تهران
تیم فوتبال پرسپولیس تهران - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.08.2022
عضو شوید
بازی خداحافظی سیدجلال حسینی مدافع ایرانی ممکن است به طرز باشکوهی با یک تیم بزرگ اروپایی برگزار شود.
به گزارش اسپوتنیک، سیدجلال حسینی مدافع میانی و کاپیتان باتجربۀ پرسپولیس تهران پس از مدت‌ها بازی در سطح اول در ردۀ باشگاهی و حضور درخشان در تیم ملی ایران با پایان فصل گذشته خبر از بازنشستگی داد.
در همین حال، خبرگزاری طرفداری ایران گزارش داده که باشگاه پرسپولیس مایل است تا بازی یادبود و خداحافظی حسینی را با تیمی بزرگ و اروپایی برگزار کند.
این در حالی است که اخیراً شایعاتی در فضای مجازی منتشر شده مبنی بر این‌که ایجنت لوکادیا خرید جدید پرسپولیس با ایجنت پپ گواردیولا یکی است، بنابرین پرسپولیس قرار است بازی خداحافظی سیدجلال حسینی را مقابل منچسترسیتی برگزار کند.
طبق گزارش‌ها، یک شرکت فعال در زمینه برگزاری بازی های دوستانه 4 ماه قبل با ارسال نامه ای برای باشگاه پرسپولیس اعلام کرده بود حاضر است یک بازی تدارکاتی میان این تیم و منچستر سیتی در شهر دبی برگزار کند.
شرکت مذکور گفته هزینه سفر و اقامت دو روزه پرسپولیس در امارات را تقبل می کند تا این تیم در ماه سنبله به مصاف منچسترسیتی برود و تاکید هم کرده منچستر سیتی با تمامی ستاره هایش برای بازی با پرسپولیس به دبی می‌آید.
این در حالی است که با توجه به شروع بازی‌های پرفشار لیگ برتر انگلیس و فیفا دی در ماه سنبله، بازی با پرسپولیس و سفر به دبی برای منچسترسیتی دور از انتظار به نظر می‌رسد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала