Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

19 سال پیش از امروز؛ روزی که کریس منچستری شد+ عکس

© AFP 2023 / Paul EllisФутболист Криштиану Роналду на тренировке
Футболист Криштиану Роналду на тренировке - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.08.2022
عضو شوید
کریستیانو رونالدو درست 19 سال پیش از امروز دور اول حضورش در یونایتد را امضا کرد.
به گزارش اسپوتنیک؛ کریستیانو رونالدو سوپراستار پرتگالی منچستریونایتد در حالی که شب قبل با شکست سنگین زمین بازی را ترک نمود؛ امروز از اولین امضای قراردادش با منچستریونایتد 19 سال گذشت.
درست 19 سال قبل از امروز (12 آگوست 2003) کریستیانو رونالدو که در آن زمان پدیده باشگاه اسپورتنیگ پرتگال بود با مبلغ 19 میلیون یورو به من‌یونایتد پیوست.
مبلغ پرداخت شده از سوی یونایتد در آن زمان؛ او را به گران‌ترین نوجوان تاریخ فوتبال انگلیس بدل کرد.
او که اولین بازی خود را به عنوان بازیکن تعویضی در پیروزی 4-0 خانگی مقابل بولتون واندررز در لیگ برتر در 16 آگوست 2003 انجام داد؛ در زمان ورود مورد تشویق ایستاده هواداران قرار گرفت و روزهای درخشان را تا پایان فصل 2008/2009 برای شیاطین سرخ سپری کرد زیرا کریس در دوره اول حضورش در تئاتررویاها ضمنانجام 196 بازی و به ثمر رساندن 84 گل؛ یک توپ طلا، سه جام لیگ برتر، یک FA کاپ، دو جام لیگ کاپ، یک جام اتحادیه، یک لیگ قهرمانان و یک جام باشگاه‌های جهان را کسب کرد.
اما وی در اولین فصل حضورش پس از بازگشت به منچستر، 32 بازی را به میدان رفت و 18 گل ثبت کرد حالا خبرهایی در پیوند به جدایی او منتشر شده است. جالب‌تر این که دو شکست پی هم در آغاز فصل لیگ برتر می‌تواند بر این امر بیشتر کمک کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала