Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چلسی 2 تاتنهام 2؛ تنها یک امتیاز حاصل زورآزمایی توخل و کونته در لندن+ عکس

© AP Photo / Anthony DevlinTottenham Hotspur's Harry Kane celebrates scoring his side's third goal of the game during their English Premier League soccer match against Burnley at Turf Moor, Burnley, England, Saturday, Dec. 23, 2017.
Tottenham Hotspur's Harry Kane celebrates scoring his side's third goal of the game during their English Premier League soccer match against Burnley at Turf Moor, Burnley, England, Saturday, Dec. 23, 2017. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.08.2022
عضو شوید
تیم‌های فوتبال چلسی و تاتنهام در هفته دوم لیگ برتر انگلیس برابر هم تن به تساوی دادند.
به گزارش اسپوتنیک؛ دو تیم فوتبال چلسی و تاتنهام در چارچوب بازی‌های هفته دوم لیگ برتر در ورزشگاه استمفوردبریج لندن به مصاف هم رفتند که سرانجام این دیدار با حساب 2-2 به فرجام رسید.
کولیدو کولیبالی در این بازی در دقیقه 19 میزبان را پیش انداخت، که این گل تا پایان نیمه اول تغییر نیافت. روی ارسال کوکورلا از روی نقطه کرنر، کولیبالی با پای چپ توپ را وارد دروازه کرد تا حساب کار 1-0 شود.
در نیمه دوم اما هژبرگ از سردرگمی خط دفاعی میزبان استفاده کرد و در دقیقه 68 به زیبایی دروازه شیران لندن را گشود.
این پایان کار نبود زیرا طی حرکت تیمی از سمت چپ؛ روی پاس زیبا و بی نقص رحیم استرلینگ؛ ریس جیمز در فرصت تک به تک قرار گرفت و توانست حساب کار را 2-1 نماید اما بعد از آن‌که داور 6 دقیقه وقت تلف شده گرفت و همه منتظر ویصل پایان بازی بودند، هری کین روی یک ضربه آزاد و با ضربه سر تماشایی دروازه میزبان را باز کرد تا این دیدار با تساوی به پایان برسد.
با این نتیجه تاتنهام 4 امتیازی شد و در رده 4 ایستاد در حالی که چلسی با 4 امتیاز به رده 7 سقوط نمود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала