هیأت وزارت صنعت و تجارت طالبان درباره تسهیل بازرگانی با شرکت های روسی گفت و گو می کند

© Twitter account of Ministry of Industry & Commerce AFGنورالدین عزیزی
نورالدین عزیزی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.08.2022
عضو شوید
هیات وزارت صنعت و تجارت گروه طالبان در سفر به روسیه با نمایندگان بازرگانی خصوصی روسیه دیدار خواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، نورالدین عزیزی سرپرست وزارت تجارت و صنعت گروه طالبان گفت، که هیاتی از وزارت صنعت و تجارت افغانستان در سفر به روسیه با نمایندگان بازرگانی خصوصی دیدار خواهد کرد، درباره خرید مواد غذایی و این که با چه ارزی تجارت شود گفت و گو خواهد کرد.
نورالدین عزیزی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.08.2022
هیأتی از طالبان به روسیه سفر کرد
عزیزی گفت: اساساً نشست های با نمایندگان بخش خصوصی و با شرکت های روسی برگزار می شود، اما درباره تسهیل تجارت دوجانبه و همچنین خرید مواد غذایی بحث خواهیم کرد.
عزیزی در پاسخ به پرسشی درباره ارزی که قرار است با آن معامله شود دالر، یورو یا ارزهای ملی، ابراز امیدواری کرد، که این موضوع به یکی از موضوعات مورد بحث تبدیل شود.
او گفت: "امیدوارم در این مذاکرات درباره این موضوع بحث کنیم. ما می خواهیم حجم تجارت با روسیه را افزایش دهیم".
یادآوری می کنیم، که هیات وزارت صنعت و تجارت گروه طالبان روز یکشنبه وارد مسکو شد. یک هیأت تجاری فرستاده شده از سوی دولت طالبان (طالبان به دلیل فعالیت های تروریستی تحت تحریم های سازمان ملل است) مذاکرات را با همتایان روسی روز دوشنبه در مسکو آغاز خواهد کرد.
همانطور که دیمیتری ژیرنوف سفیر روسیه در کابل پیشتر گفته بود، طرف افغانستانی قصد دارد درباره عرضه روغن، غلات و روغن گل آفتاب پرست گفتگو کند. یک منبع در مسکو گفت، که این مذاکرات تا چهارشنبه برنامه ریزی شده است و از جمله در وزارت کشاورزی و وزارت انرژی فدراسیون روسیه برگزار خواهد شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала