Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نفس راحت بارسا؛ خطر مصدومیت از بیخ‌گوش ستاره درخشان گذشت

© REUTERS / ALBERT GEAمباراة برشلونة وفياريال (4-0) في الدوري الإسباني
مباراة برشلونة وفياريال (4-0) في الدوري الإسباني - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.08.2022
عضو شوید
بارسلونا شنبه شب نتوانست راهی برای عبور از سد رایو وایکانو پیدا کند و شروعی ناامیدکننده در هفته نخست لالیگا داشت. با این حال بارسایی‌ها باید سپاسگزار باشند زیرا وضعیت بدتر نشد و خطر مصدومیت از بیخ گوش بهترین بازیکن شان رد شد.
به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا شب گذشته نخستین بازی خود را در رقابت‌های لالیگا در ورزشگاه نیوکمپ انجام داد و برابر رایو وایکانو با نتیجه 0-0 متوقف شد.
این نتیجه بدتر نیز می‌شد زیرا پدری در دقیقه 70 پشت ساق پایش را لمس کرد و سپس زنگ‌های هشدار شروع به به صدا درآوردن کردند.
کمی بعد و در دقیقه 72 او جایش را فرانک کسیه داد و انتظار می‌رفت هافبک اسپانیایی مصدوم شده باشد. ژاوی هرناندز، سرمربی بارسا پس از بازی با اسپورت صحبت کرد و ترس آبی‌اناری‌ها را برطرف کرد.
او گفت:" پدری ناراحتی داشت و به همین دلیل او را تعویض کردیم اما اکنون آزمایش‌هایی روی او انجام داده‌اند و چیز جدی نیست. هیچ آسیبی وجود ندارد."
پدری فصل گذشته بخشی قابل توجهی فصل به دلیل مصدومیت از دست داد و مصدومیت دوباره او می‌توانست خبر بسیار بد در آغاز فصل باشد.
در حالی که بارسلونا در این تابستان خریدهای خوبی داشته، اما پدری تمام فاکتورهایی را دارد که بتواند مهره اصلی در خط میانی باشد و برای تیم بدرخشد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала