Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستاره پی‌اس‌جی، جدیدترین گزینۀ یونایتد برای تقویت خط حمله

© REUTERSپی‌اس‌جی
پی‌اس‌جی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.08.2022
عضو شوید
مائورو ایکاردی به باشگاه منچستریونایتد لینک شده و این احتمال وجود دارد که وی به جمع شیاطین سرخ اضافه شود.
به گزارش اسپوتنیک، خط حمله منچستریونایتد، شدیداً نیاز به تقویت دارد زیرا آنتونی مارسیال به دلیل مصدومیت همسترینگ از میادین دور است و کریستیانو رونالدو و مارکوس راشفورد نیز ممکن است تابستان امسال باشگاه را ترک کنند.
در حالی که یونایتد به جستجوی مهاجم جدید ادامه می دهد، مائورو ایکاردی، ستاره آرجانتینی پاریسن‌جرمن، به این باشگاه لینک شده و احتمال دارد وی بزودی به اولدترافورد منتقل شود.
طبق گزارش TyC Sports، مائورو ایکاردی، آماده پیوستن به منچستریونایتد در تابستان امسال است و واندا نارا همسر و مدیر برنامه‌هایش مذاکرات برای انتقال این بازیکن را آغاز کرده‌است.
کریستوف گالتیه، سرمربی پی‌اس‌جی اخیراً در یک کنفرانس مطبوعاتی فاش کرد که این ملی پوش آرجانتینی دور از تیم اصلی تمرین می‌کند. او با بیان اینکه ایکاردی در تابستان امسال آزاد است باشگاه را ترک کند، گفت:" باشگاه دوشادوش مائورو کار می‌کند تا بهترین راه حل ممکن را بیابد. او زمان بازی بسیار کمی داشت و من فکر می‌کنم بهترین کار این است که دوران حرفه‌ای خود را در مکان مطلوب دیگری از سر بگیرد."
او همچنین با انتقال به گالاتاسرای در ارتباط بوده است و همسرش واندا نارا پیش از این سه بار با این باشگاه ملاقات کرده است.
ایکاردی در تابستان 2019، باشگاه اینتر میلان را ترک کرد و با قراردادی قرضی به پاریسن‌جرمن ملحق شد. او درخشش خوبی داشت و همین امر سبب شد تا سال بعد با هزینه 55 میلیون یورو و افزودنی‌ها قراردادش دائمی شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала