Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال مادرید ماشین توپ طلاست، باید این را پذیرفت!

© REUTERS / Stephane MaheSoccer Football - Ligue 1 - Nantes v Paris St Germain - The Stade de la Beaujoire - Louis Fonteneau, Nantes, France - October 31, 2020 Paris St Germain's Kylian Mbappe during the warm up before the match
Soccer Football - Ligue 1 - Nantes v Paris St Germain - The Stade de la Beaujoire - Louis Fonteneau, Nantes, France - October 31, 2020 Paris St Germain's Kylian Mbappe during the warm up before the match  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.08.2022
عضو شوید
امباپه به این باور است که هموطنش که فصل فوق‌العاده‌ای را در رئال مادرید سپری کرد، بخت اول کسب توپ طلا است.
به گزارش اسپوتنیک، کیلیان امباپه که یکی از 30 کاندیدای کسب توپ طلای "فرانسه" در سال 2022 است، در گفت‌وگو با مجله "فرانس فوتبال" که از سال 1956 تاکنون هر سال اقدام به معرفی بهترین بازیکن جهان می‌کند، می‌گوید که رئال مادرید ماشین توپ طلا است.
امباپه می گوید یک نسل کاملا درگیر رقابت مسی و رونالدو بوده اند و هیجان آن را حس کرده اند. مهاجم فرانسوی خودش را یکی از کسانی می داند که لایق توپ طلا است.
مهاجم پی‌اس‌جی در مورد مدعیان توپ طلای 2022 گفت:
"سه نفر برتر از نگاه من؟ بنزما، خودم و مانه. کریم 34 ساله است و بهترین فصل عمرش را داشته و چمپیونزلیگ کلیدی را برده است. اگر او امسال برنده نشود، هرگز نباید توپ طلا را باور کرد."
وی در ادامه در مورد حضور شش رئالی در جمع نامزدهای توپ طلا گفت:
"رئال مادرید ماشین توپ طلاست، باید این را پذیرفت. مهم این است که ثابت قدم باشی. باشگاهت توپ طلا نمی برد بلکه تو می بری. اما همچنان مطمئنم که روزی در پی اس جی این جایزه را می برم. رئال مادرید می داند که برای بردن توپ طلا چه کار کند."
امباپه در ادامه تصریح کرد:
"آنها تقریبا هر سال بقیه را متقاعد می کنند که بازیکن آنها مدعی شماره یک است. شاید در ابتدا این مسئله مورد توجه نباشد اما وقتی که هر روز تکرار شود، به خصوص در نزدیکی رای گیری، تاثیر خود را دارد."
توپ طلای "فرانس فوتبال" در تاریخ 17 اکتبر در مراسمی در شهر پاریس اهدا می‌شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала