Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خودداری از تزریق واکسن؛ جوکوویچ تنیس "مسترز امریکا" را از دست داد

© REUTERS / Danielle ParhizkaranSep 6, 2020; Flushing Meadows, New York, USA; Novak Djokovic of Serbia reacts after losing a point against Pablo Carreno Busta of Spain (not pictured) on day seven of the 2020 U.S.
Sep 6, 2020; Flushing Meadows, New York, USA; Novak Djokovic of Serbia reacts after losing a point against Pablo Carreno Busta of Spain (not pictured) on day seven of the 2020 U.S. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.08.2022
عضو شوید
فوق ستاره تنیس جهان به دلیل نزدن واکسن کرونا، مسابقات مسترز آمریکا را از دست داد.
به گزارش اسپوتنیک، نواک جوکوویچ، تنیسور صربستانی به دلیل نزدن واکسن کرونا نمی‌تواند در مسابقات سری مسترز در سینسیناتی که از هفته آینده آغاز می‌شود، شرکت کند.
بر همین اساس براندون ناکاشیما آمریکایی جایگزین برنده 21 گرند اسلم خواهد شد. پیش از این جوکوویچ مسابقات مسترز مونترال را به همین دلایل از دست داد و در ابتدای سال نیز مسابقات اوپن استرالیا را از دست داده بود.
بر اساس قانون آمریکایی، شهروندان خارجی برای ورود به خاک این کشور باید واکسن کرونا زده باشند و جوکوویچ که بارها تاکید کرده است حاضر به تزریق واکسن کرونا نیست، اجازه ورود به خاک این کشور نخواهد داشت.
تنیسور صرب در شروع فصل اجازه ورود به خاک استرالیا را پیدا نکرد، ولی توانست در آزاد فرانسه شرکت کند و همچنین به‌تازگی فاتح ویمبلدون شد. او بعد از این قهرمانی در لندن گفت که "امیدوار است از آمریکا اخبار خوبی بشنود".
نام این تنیسور 35 ساله که سه بار فاتح آزاد آمریکا شده است در میان لیست ورودی این گرنداسلم دیده می‌شود، ولی این بخشی از روال همیشگی است و به معنی اجازه او برای شرکت در این مسابقات نیست.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала