نبنزیا: مسئول حمله احتمالی به نیروگاه هسته‌ای زاپوریژیا غرب و امریکا است

© Sputnik / Nancy Siesel /  مراجعه به بانک تصاویر نبنزیا: سرویس های خارجی برای داعش در افغانستان جنگ افزار تهیه می کنند
نبنزیا: سرویس های خارجی برای داعش در افغانستان جنگ افزار تهیه می کنند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.08.2022
عضو شوید
نماینده دایمی روسیه در سازمان ملل متحد گفت که حملات کیف به تاسیسات هسته ای زاپوریژیا جهان را به آستانه یک فاجعه هسته ای می رساند.
به گزارش اسپوتنیک، واسیلی نبنزیا، نماینده دائم روسیه در سازمان ملل در نشست شورای امنیت این سازمان گفت: حملات جنایتکارانه کی‌یف به سایت‌های هسته‌ای، جهان را به آستانه یک فاجعه هسته‌ای می‌برد که از نظر گستره با چرنوبیل قابل مقایسه است.
نبنزیا همچنین تاکید کرد که روسیه در مورد اوکراین در معرض جنگ دروغ قرار گرفته است. وی گفت: "امروز هیچ یک از کشورهای غربی جرأت نکردند اعتراف کنند که نیروهای اوکراینی در حال بمباران ایستگاه اتمی زاپروژیا هستند. به ادعای آنها ما تنها طرفی هستیم که خطرات را ایجاد کرده‌ایم، در مورد بمباران ایستگاه توسط نیروهای اوکراینی چطور؟ این یک منطق غیرواقعی و اشتباه است، اما ما به آن عادت کرده ایم، همانطور که نیم سال است شاهد جنگ انتشار اطلاعات نادرست علیه خود و جنگ دروغ هستیم.
وی خاطرنشان کرد که کشورهای غربی تاکتیک های خود را حین گفتگو در مورد موضوعات مختلف مربوط به اوکراین دارند و تلاش می‌کنند تا روسیه را مسئول هر آنچه در منطقه جنگی رخ می‌دهد،معرفی کنند.
روز گذشته ولادیمیر راگف، سخنگوی اداره منطقه زاپوریژیا در صفحه تلگرام خود نوشت که حملات به نیروگاه های هسته ای با استفاده از سلاح و توپخانه سنگین از ساحل راست دنیپر، از قلمرو منطقه دنیپروپتروفسک، از شهرک های نیکوپول، مارگانتس و توماکوفکا، تحت کنترل رژیم زلنسکی انجام شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала