Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

10 ساعت تا انفجار بمب ساعتی "کسیه و کریستنسن" در نیوکمپ+ عکس

© Sputnik / Виталий Тимкив /  مراجعه به بانک تصاویر آندریاس کریستنسن Футбол. Лига чемпионов. Открытая тренировка ФК "Челси"
آندریاس کریستنسن    Футбол. Лига чемпионов. Открытая тренировка ФК Челси - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.08.2022
عضو شوید
بارسلونا در تلاش است تا از رفتن رایگان کیسیه و کریستنسن تا 10 ساعت دیگر جلوگیری کند ورنه شاهد یکی از خبرهای تلخ بارسا در آستانه فصل خواهیم بود. فصل خواهیم بود.
دو ستاره سابق میلان و چلسی که در بازار تابستانی امسال به صورت رایگان وارد بارسا شدند، در صورت عدم ثبت نام شان ممکن دوباره مجبور به ترک این تیم شوند.
تنها چند روز تا اولین بازی رسمی فصل جدید بارسا زمان باقی است اما سران باشگاه در تقلای ثبت نام بازیکنانی هستند که در طول تابستان امضا شده‌اند.
در این بین اما در مورد دو نفر از آنها (فرانک کسیه و آندریاس کریستنسن) مشکلات بارسا با بندهایی در قراردادشان بیشتر می‌شود که مشخص می‌کند در صورت عدم ثبت نام آنها، هر دوبازیکن باید سراغ باشگاه‌های دیگری بروند.
وجود این بندها توسط ESPN فاش شده که کیسیه و کریستنسن در قراردادهای شان بندهایی دارند مبنی بر این‌که در صورت عدم ثبت نام به موقع برای اولین بازی فصل بارسا؛ قراردادهای آنها نامعتبر تلقی می‌شود.
مهلت ثبت نام بازیکنان برای لالیگا در تاریخ 1 سپتامبر به پایان می‌رسد و به بارسا با دیگر بازیکنان جدید فرصت تنفس می‌دهد، اما در مورد کسیه و کریستنسن، بازی اول فصل بارسا به عنوان آخرین مهلت تعیین شده است.
در بین اما بارسلونا همچنان خوشبین است که موضوع ثبت‌ نام‌های مورد بحث و نیز سایر بازیکنان جدید در تابستان امسال حل خواهد شد، از جمله روبرت لواندوفسکی، رافینیا و ژول کونده که مجموعاً با مبلغی بالغ بر 150 میلیون یورو جذب شدند.
در صورتی‌که کسیه و کریستنسن تا شنبه ثبت نام نکنند، بارسا احساس می‌کند که فضایی برای مذاکره با عوامل بازیکنان وجود دارد تا از جدایی سریع دو بازیکنی که کاملاً در ترکیب ژاوی هرناندز ادغام شده‌اند جلوگیری شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала