Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مصاحبه‌ی کورتوا در 4 رسانه با 4 زبان مختلف

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر تیبو کورتوا Russia Soccer Champions League
تیبو کورتوا Russia Soccer Champions League - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.08.2022
عضو شوید
تیبو کورتوا دروازه‌بان بلجیمی رئال مادرید بعد از قهرمانی تیم‌اش در سوپرجام؛ چهار مصاحبه به چهار زبان مختلف انجام داد.
به گزارش اسپوتنیک؛ شب قبل رئال مادرید در فنلند با شکست دادن آینتراخت فرانکفورت موفق به کسب جام قهرمانی سوپرجام اروپا گردید.
بعد از این برتری تیبو کورتوا دروازه‌بان بلجیمی کهکشانی‌ها با چهار رسانه مختلف به چهار زبان مختلف صحبت کرد.
این دروازه‌بان با تعدادی سیوهای موفقانه و حیاتی‌اش سبب شد تا تیم‌اش به قهرمانی در این جام برسد و این بدان معناست که او اکنون در هر چهار بازی فینال برای رئال دروازه خود را بسته نگه داشته است.
این بازیکن 30 ساله به یک رهبر در رختکن رئال تبدیل شده و به صورت تمام وقت به میدان رفته است. به گفته آرچی رایند توت، کورتوا در چهار مصاحبه پشت سر هم شرکت نمود و به راحتی زبان‌اش را تغییر داد.
اعتقاد بر این است که کورتوا می‌تواند هالندی، فرانسوی، انگلیسی و اسپانیایی صحبت کند در حالی‌که درک قوی از آلمانی و پرتگالی دارد. جای تعجب نیست که وقتی یک روزنامه نگار می‌خواهد چت کند، این امر اولین نقطه تماس است.
ملی پوش بلجیمی در سال 2018 از چلسی به رئال پیوست و این انتقال در ابتدا با انتقاداتی روبرو شد، زیرا او با رقیب سرسخت اتلتیکو مادرید ارتباط داشت.
کورتوا سه سال را به صورت قرضی در اتلتیکو سپری کرد و حتی در سال 2014 به آنها کمک کرد تا در لالیگا قهرمان شوند، همان سالی‌که در فینال لیگ قهرمانان اروپا متحمل شکست مقابل رئال شدند.

کورتوا پس از بازی به موویستار پلاس گفت: "در سه فینال گذشته که بازی کردیم، دروازه‌ را بسته نگه داشته‌ایم. وقتی مادرید در فینال بازی می‌کند، معمولاً آن را برنده می‌شود، این DNA این باشگاه است و به همین دلیل بزرگترین است."

رئال فصل گذشته قهرمان لالیگا شد و امیدوار است برای اولین بار در 15 سال گذشته این عنوان را حفظ کند.
جام جهانی در نوامبر سال جاری برگزار می‌شود و تاثیر زیادی بر رقابت‌های داخلی خواهد داشت.

کورتوا ادامه داد: "همیشه سخت‌تر است زیرا تیم‌ها میل بیشتری در برابر قهرمان دارند. مهمتر از همه، در ماه سپتامبر و اکتوبر، لالیگا و قهرمانان مهم هستند، زیرا ما باید باشگاه را در بالای جدول قرار بدهیم تا با سر روشن به جام جهانی برویم."

رئال از یکشنبه بازی‌های داخلی خود را خارج از خانه مقابل آلمریا آغاز می‌کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала