Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رختکن یونایتد برخلاف حضور رونالدو در اولدترافورد

© Sputnik / Антон Денисовرونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.08.2022
عضو شوید
رختکن باشگاه منچستریوونایتد دوست ندارند تا رونالدو در فصل آینده با این تیم ادامه بدهد.
به گزارش اسپوتنیک؛ اتلتیکو مادرید، چلسی، گالاتاسرای، کورینتیانس و … باشگاه‌های زیادی به کریستیانو رونالدو لینک شده‌اند اما با این حال چیزی تغییر نکرده و سوپراستار پرتگالی همچنان در یونایتد حضور دارد.
اریگ تن هاگ سرمربی یونایتد نیز قبل از بازی با برایتون از این واقعیت که مردم فقط در مورد کریستیانو صحبت می‌کنند و تیم نیز خسته شده ابراز نگرانی کرد.
به نقل از "سان"، هم تیمی‌های کریستیانو رونالدو از طرز برخورد این فوق ستاره خسته شده‌اند. آنها اصلا از او راضی نیستند و حتی معتقدند که این کار به آنها آسیب می‌رساند.
یکی از منابع منچستریونایتد به این روزنامه گفت: "در حال حاضر واقعاً شروع به آزار بسیاری از بازیکنان کرده است. او متحدانش را در اردو دارد اما بسیاری از نحوه انجام کارها خسته شده‌اند."
این فوتبالیست شروع پیش فصل را از دست داد و برای شروع بازی دوستانه مقابل رایو به تیم ملحق شد، اما او تعویض شد و تصمیم گرفت قبل از پایان بازی برود.
در بازی افتتاحیه فصل 2022-23 مقابل برایتون، تن هاگ او را روی نیمکت گذاشت و در نیمه دوم او را به زمین آورد. با این حال، این کافی نبود تا شیاطین سرخ اولین شکست فصل خود را متحمل نشوند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала