Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بازگشت کونته به استمفوردبریج اما این‌بار در قامت حریف+ عکس

© REUTERS / David Kleinİngiltere Premier Lig ekibi Chelsea'nin yolları ayıdıkları Antonio Conte
İngiltere Premier Lig ekibi Chelsea'nin yolları ayıdıkları Antonio Conte  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.08.2022
عضو شوید
آنتونیو کونته سرمربی باشگاه فوتبال تاتنهام در قامت حریف قرار است به خانه سابق‌اش یعنی چلسی بازگردد.
به گزارش اسپوتنیک؛ تیم‌های فوتبال چلسی و تاتنهام یکشنبه شب در ورزشگاه استمفورد بریج به مصاف هم می‌روند، بازگشت آنتونیو کونته سرمربی سابق آبی‌ها به خانه سابق‌اش قابل توجه خواهد بود.
تاتنهام با پیروزی خانگی 4-1 مقابل ساوتهمپتون در بازی ابتدایی خود در صدر جدول قرار دارد و با توجه به خریدهای جدید بزرگ‌اش امید و انتظارات را در شمال لندن زنده کرده و بالا برده است.
در سوی مقابل؛ چلسی پس از رفتن برخی ستاره‌هایش تحت کنترل یک گروه سرمایه‌گذاری به رهبری تاد بوهلی قرار گرفت اما دو خرید مهمی انجام داده است.
چلسی در 7 بازی مقابل تاتنهام شکست نخورده و تنها یک گل در آن دوره دریافت کرده، در حالی‌که مهمان تنها یک پیروزی از 37 بازی قبلی خارج از خانه‌اش مقابل چلسی در تمام رقابت‌ها کسب کرده است.
هری کین مهاجم اسپرز نیز در هیچ یک از 5 بازی گذشته خود مقابل چلسی موفق به گلزنی نشده است.
کونته که از سال 2016 تا 2018 هدایت آبی‌ها را بر عهده داشت و آنها را به عنوان قهرمانی لیگ 17-2016 و همچنین جام حذفی 2018 رساند، به دنبال تغییر مسیر است.

کونته که در ماه نوامبر هدایت اسپرز را برعهده گرفت، پس از بازی شنبه گذشته به خبرنگاران گفت: "با چلسی در فصل گذشته، فکر می‌کنم تفاوت‌های زیادی در سطح دیده‌ام. ما سه بازی در 12 روز انجام دادیم (فصل گذشته مقابل چلسی)، سه بازی را باختیم، گل نزدیم و آنها در این سه بازی نشان دادند که در آن لحظه خیلی بهتر از ما بودند. این فصل را با هفت ماه کار آغاز می‌کنیم و برای من این بسیار مهم است زیرا می‌توانم قدم دیگری برای پیاده سازی دانش فوتبالی خود بردارم و سعی کنم قوی‌تر باشم. بازی در استمفورد بریج اولین مسابقه بین باشگاه‌های شش تیم بزرگ لیگ است که فصل گذشته چلسی سوم شد و تاتنهام چهارم شد و هر دوی آنها می‌خواهند نشانه‌ها را زودتر از بین ببرند."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала