Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مودریچ: قهرمانی ما دشوار اما زیبا بود، سن اهمیتی ندارد

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК "Реал Мадрид"
Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК Реал Мадрид - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.08.2022
عضو شوید
لوکا مودریچ، در نشست خبری قبل از مصاف با آینتراخت فرانکفورت در کنار کارلو آنچلوتی و کریم بنزما حاضر شد و در مورد بازی سوپر جام اروپا و برخی موارد دیگر صحبت کرد.
لوکا مودریچ، در نشست خبری قبل از مصاف با آینتراخت فرانکفورت در کنار کارلو آنچلوتی و کریم بنزما حاضر شد و در مورد بازی سوپر جام اروپا و برخی موارد دیگر صحبت کرد.
به گزارش اسپوتنیک، فینال سوپر جام اروپا، فردا شب میان رئال مادرید و آینتراخت فرانکفورت در ورزشگاه هلسینکی برگزار خواهد شد و کهکشانی‌ها به دنبال پنجمین جام اند تا با بارسلونا و میلان مساوی کنند.
لوکا مودریچ هافبک کروات رئال مادرید که در کنار کارلو آنچلوتی و کریم بنزما در نشست خبری قبل از برگزاری این دیدار حاضر شده بود، گفت که این تیم آماده است تا بار دیگر قهرمانی سوپر جام را از آن خود کند.
او در مورد دیدار فردا شب گفت:" هر جامی برای ما خیلی مهم است. یادم است که در دوره قبلی مقابل اتلتیکو باختیم و نمی‌خواهم این اتفاق تکرار شود. همه تلاشمان را می‌کنیم تا فصل را خوب شروع کنیم. مسیرما برای قهرمانی در لیگ قهرماناندشوار اما زیبا بود. ما هیجان زده هستیم و منتظر دیدار فردا"
مودریچ در مورد سن بالای و احتمال دقایق کمتر برای بازی گفت:" من همیشه گفته‌ام که سن اهمیتی ندارد. آنچه در زمین ارائه می کنید، مهم است. من از بازی کردن احساس خوبی دارم. من هر روز با مربی صحبت می کنم. ما می خواهیم ببینیم که او این شرایط را چطور مدیریت می‌کند. اما او می‌داند که من دوست دارم بازی کنم و در دسترس هستم. این واقعیت که جام جهانی در میانه فصل است، چیزی را تغییر نمی‌دهد. من باید آماده باشم، خوب تمرین کنم و در دسترس سرمربی باشم."
مودریچ به ستایش از بنزما نیز پرداخت و گفت:" وقتی با کریم تمرین و بازی می‌کنید، می فهمید که اوبی همتا است. من خوشحالم که همه از توانایی های او آگاه شده اند، چیزی که من از مدت ها قبل می دانستم."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала