Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تاریخ می‌گوید؛ سوپرکاپ اروپا به وقت‌های اضافه می‌رود

© AP Photo / Peter MorrisonChelsea's goalkeeper Kepa Arrizabalaga celebrates with team mates after the penalty shootout of the UEFA Super Cup soccer match between Chelsea and Villarreal at Windsor Park in Belfast, Northern Ireland, Wednesday, Aug. 11, 2021
Chelsea's goalkeeper Kepa Arrizabalaga celebrates with team mates after the penalty shootout of the UEFA Super Cup soccer match between Chelsea and Villarreal at Windsor Park in Belfast, Northern Ireland, Wednesday, Aug. 11, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.08.2022
عضو شوید
به نظر می‌رسد که قهرمان ابر جام فوتبال اروپا در پایان 90 دقیقه مشخص نشود.
به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید و اینتراخت فرانکفورت امشب (چهارشنبه) از ساعت 23:30 در شهر هلسینکی پایتخت فنلاند به مصاف هم می روند و بدین ترتیب بازی فینال سوپرکاپ اروپا را برگزار می کنند و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رخ می دهد و در نهایت کدام تیم قهرمان می شود.
در چهار دوره اخیر بازی سوپرکاپ اروپا یک طلسم عجیب وجود داشته است و آن هم این بوده که هر 4 دوره اخیر، بازی به وقت های اضافه کشیده شده است.
در واقع تکلیف قهرمان سوپرکاپ اروپا در 4 دوره اخیر در همان 90 دقیقه بازی مشخص نشده است و بازی به 120 دقیقه رفته و بدین ترتیب بوده که قهرمان مشخص شده است.
آخرین باری که بازی سوپرکاپ اروپا به وقت های اضافه کشیده نشد، مربوط به سال 2017 بود که رئال مادرید در همان 90 دقیقه منچستر یونایتد را با نتیجه 2 بر 1 شکست داد.
پس از آن در سال 2018 رئال مادرید و اتلتیکو مادرید راهی وقت های اضافه شدند که اتلتیکو مادرید با نتیجه 4 بر 2 به پیروزی رسید. پس از آن در سال 2019 چلسی و لیورپول به تساوی دو بر دو رسیدند و در ضربات پنالتی بود که لیورپول با درخشش آدریان به قهرمانی رسید.
در سال 2020 بایرن و سویا در طول بازی به تساوی یک بر یک رسیدند و در وقت های اضافه بایرن مونیخ توسط خاوی مارتینز یک گل زد و قهرمان شد.
سال گذشته هم چلسی و ویارئال راهی وقت های اضافه و ضربات پنالتی شدند که چلسی قهرمان شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала